אביו של בן זיני נעצר בחשד להברחת קוקאין במיליונים

חמישה חשודים נעצרו לאחר חקירה סמויה שהצביעה על מעורבותם בייבוא עשרות ק"ג של הסם לארץ דרך נמל חיפה. בלשי להב 433 פשטו על בתיהם בחיפוש אחר ראיות וממצאים, ומעצרם הוארך בשמונה ימים

זמן צפייה: 01:14

היחידה הארצית לחקירות פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) בלהב 433 דיווחה הבוקר (רביעי) כי היא עצרה לחקירה חמישה בני אדם בחשד לייבוא עשרות ק"ג של קוקאין, בהם אביו של אושיית הרשת בן זיני ושני צוללנים. מעצרםהוארך שמונה ימים בבית משפט השלום בראשון לציון, והמשטרה אומרת שצפויים מעצרים נוספים.

האונייה הגיעה מדרום אמריקה עם מטען של פחם לתחנת החשמל בחדרה, כאשר הסמים הודבקו על דפנות האונייה מבפנים. נראה כי צוות האונייה כלל לא ידע שהם מבריחים סמים על האונייה שלהם. במשך תקופה ארוכה בלשי יחידת להב 433 הקימו מארב וציפו לראות את העבריינים נוגעים בסמים, אך זה לא קרה. לאורך תקופה התקיימה חקירה סמויה, עד שנתפסו החשודים היום ונעצרו.

בחיפוש שנערך בביתו של יקותיאל זיני לאחר תפיסת הסמים, נמצאו 200 אלף שקלים במזומן וכסף זר נוסף. הוא שומר על זכות השתיקה ורק מסכים לומר שאין לו שום קשר לעניין. החשד הגדול במשטרה הוא שמדובר בקו הברחה פעיל שהיה וזו לא ההברחה הראשונה, במשטרה מקווים שבקו הזה, לפחות, ייפסקו ההברחות.

כתבות נוספות בפלילים ומשפט

בן זיני
בן זיני | צילום: שלומי כהן, פלאש 90

עם תפיסת הסמים החלה חקירה סמויה במהלכה בוצעו מספר פעולות אשר הצביעו על חשד למעורבותם של מספר חשודים בייבוא הסמים ארצה. אתמול פשטו בלשי היאחב"ל על בתיהם של חמשת החשודים וביצעו חיפושים לאיתור ראיות וממצאים, בתום החיפושים הועברו החשודים לחקירה במשרדי להב 433.