בתום מרדף: נעצרה חוליית מתנקשים שביקשה לנקום על ירי בנצרת

על פי החשד, חוליית החיסול שכללה ארבעה חשודים המקורבים לארגון הפשיעה חרירי, הייתה בדרכה לביצוע רצח כנקמה על אירוע ירי שהתרחש בעיר נצרת - עד ששוטרי מחוז הצפון ניהלו אחריהם מרדף שכלל קרב ירי, ובסיומו עצרו את החשודים. ברכבם נמצאו כלי נשק מסוג קלצ'ניקוב וממצאים נוספים

זמן צפייה: 01:18

חוליית מתנקשים של ארגון פשע נעצרה אתמול (שישי) כשעל פי החשד, הם היו בדרך לביצוע רצח. שוטרי מחוז צפון עצרו ארבעה חשודים ברכב ממוגן ירי, ותפסו במקום כלי נשק מסוג קלצ'ניקוב. החולייה, אשר מקורבת לארגון הפשיעה חרירי, נעצרה בתום מרדף משטרתי שכלל קרב ירי, כחלק מפעילות המשטרה נגד ארגוני פשע. החולייה תכננה, על פי החשד, לבצע רצח כנקמה על אירוע ירי שהתרחש מוקדם יותר השבוע בעיר נצרת.

ארבעת החשודים נסעו ברכב ממוגן ירי, זוהו על ידי כוחות הביטחון והחלו בניסיון מילוט מהשוטרים. תוך כדי מרדף אחר הרכב, ביצעו השוטרים ירי לעבר גלגלי הרכב הממוגן עד לעצירתו המוחלטת, ומעצר של ארבעת חברי חוליית המתנקשים.

החשודים, בני 19, 26, 30 ו-38, תושבי אום אל-פחם, ג'לג'וליה ונצרת, נעצרו ומעצרם הוארך בחמישה ימים על ידי בית המשפט, בהתאם לבקשת המשטרה. בסריקות בתוך רכבם של החשודים, נתפסו נשקים מסוג קלצ'ניקוב וכן נתפסו ממצאים נוספים.

נשק שאותר במהלך מעצר חוליית חיסול בצפון רצח נקמה משטרה צפון
נשק שאותר במהלך מעצר חוליית חיסול בצפון | צילום: דוברות המשטרה

מפקד מחוז צפון, ניצב שוקי תחאוכה, אמר: "אנו רואים שוב, שמלחמת ארגוני הפשיעה אינה יודעת גבולות. אלמלא הפעילות האמיצה של השוטרים, היינו עלולים להימצא כעת בסיום אחר לגמרי של האירוע, שכולל אבדות בנפש. אנחנו פועלים מודיעינית ומפעילים את כל הכוחות שלנו בשטח על מנת למנוע את המשך ההרג והאלימות ולרסק את ארגוני הפשע".