חקירת רצח העבריין שמעון רביבו: המשטרה גייסה עד מדינה נוסף

פרסום ראשון: התפתחות דרמטית בפרשת החיסול באור יהודה. אחרי שנעצרו 13 חשודים בחשד למעורבות ברצח, חשוד נוסף שנעצר על ידי היחידה המרכזית במחוז תל אביב החליט לשתף פעולה עם המשטרה

ימ"ר תל אביב
ימ"ר תל אביב | צילום: חדשות 13

פרסום ראשון: לחדשות 13 נודע היום (חמישי) על התפתחות דרמטית בפרשת רצח העבריין שמעון רביבו באור יהודה, כאשר בלשי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב גייסו עד מדינה נוסף. אחרי שגייסו עד מדינה משמעותי מארגונו של ערן חייא בפרשת ניסיון החיסול של אלי מוסלי, היום התברר כי חשוד נוסף שנעצר על ידי הימ"ר החליט לחצות את הקווים ולשתף פעולה עם המשטרה.

עד המדינה שגויס הוא עבריין דומיננטי, שהיה מעורב בכל שלבי תכנון הרצח של רביבו. במשטרה אומרים כי עד המדינה הנוכחי הרבה יותר משמעותי, ואף מעניק למשטרה עדויות דרמטיות על פשעים אחרים. צו איסור פרסום הוטל על שמו של עד המדינה.

שמעון רביבו
שמעון רביבו

רביבו נרצח ב-3 באוקטובר אשתקד כאשר האופנוע עליו רכב התפוצץ ברחוב שמעון פרס באור יהודה, ולאחר שכבר נעצרו 9 חשודים במעורבות ברצח, בשבוע שעבר נעצרו ארבעה חשודים נוספים. ברשותם נתפסו שני אקדחים ורובה מסוג קלצ'ניקוב.

Whatsapp Image 2023 10 03 At 2
זירת החיסול באור יהודה | צילום: דוברות המשטרה
מפקד ימ"ר תל אביב, נצ"מ אסי צור
מפקד ימ"ר תל אביב, נצ"מ אסי צור | צילום: חדשות 13

לפי המשטרה, מהחקירה עלה כי העצורים "פעלו בסמוך לאירוע באופן שיטתי, בכוונה לכאורה לפגוע במנוח על רקע סכסוך בין עבריינים, באמצעות הטמנת מטען חבלה רב עוצמה שהוטמן באופנוע עליו רכב המנוח ביום האירוע. עם התפתחות החקירה, פשטו היום שוטרי הימ"ר, ביחד עם החטיבה הטקטית והחטיבה לבט"פ של מג"ב על בתיהם של מספר חשודים וביצעו מעצרים וחיפושים, במהלכם נתפסו שני אקדחים, רובה קלצ'ניקוב עם מחסניות ותחמושת, כלי רכב יוקרתיים ורכוש נוסף. בהמשך היום וככל שיידרש מבחינה חקירתית, החשודים יובאו לדיון בבקשה להאריך את מעצרם בבימ"ש השלום בת"א".