סוכן סמוי הוביל למעצר עשרות חשודים בסחר בסמים ואמל"ח

פרסום ראשון: אחרי חקירה סמויה שניהלה היחידה המרכזית של מחוז מרכז מזה מספר חודשים, במהלכה נאספו ראיות והופלו מספר עבריינים בכירים, עבריין שחצה את הקווים ונחשף הבוקר הוביל למעצר עשרות חשודים באזור השפלה

זמן צפייה: 00:39

פרסום ראשון: סוכן סמוי שנחשף הבוקר (רביעי) בעיר לוד הוביל למעצר של כ-30 חשודים בסחר בסמים ואמצעי לחימה, אחרי חקירה סמויה שניהלה היחידה המרכזית של מחוז מרכז מזה מספר חודשים בעזרת אותו סוכן, עבריין שחצה את הקווים. בכוונת המשטרה להביא את החשודים בהמשך היום לדיון בבית המשפט, בבקשה להאריך את מעצרם.

במהלך החקירה הצליחו בלשי ימ"ר מרכז לאסוף ראיות בגין עסקאות נשק וסמים, ובין היתר הצליח להפליל גם מספר עבריינים בכירים באזור. הבוקר כאמור עברה החקירה לשלב הגלוי, ובלשי הימ"ר יחד עם לוחמי יס"מ ומג"ב פשטו על בתיהם של עשרות תושבי לוד, מזרח ירושלים והפזורה הבדואית בנגב, בשעה זו ממשיכי בלשי המשטרה וכוחות מיוחדים בחיפושים בתוך בתי החשודים, שהועברו לחקירה במשרדי הימ"ר ברמלה.

מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, שיבח את חוקרי ימ"ר מרכז על תוצרי החקירה ואמר: "המשטרה מתמודדת עם מגוון משימות לאומיות ובטחוניות בשנה האחרונה ואנו הראשונים להגיע לכל זירה לסייע לציבור, לצד משימות האכיפה ה'רגילות' לשמירה על ביטחון האזרחים, כאשר המבצע היום - בו אנו כולאים אחר סורג ובריח עשרות חשודים בחשד לעבירות חמורות ונוטלים את יכולתם להוסיף לאיים ולפגוע, הוא מסר חד וברור שיש לנו משטרה חזקה ושוטרים חדורי מטרה עבור ציבור שלם שומר חוק, המבקש וראוי לנהל אורח חיים תקין ובטוח ואנחנו כאן עבורם".

עוד הוסיף ניצב ביטון: "ידה הארוכה של משטרת מחוז מרכז תגיע לכל מי שיעז לספק ולמכור נשק ואמצעי לחימה בלתי חוקיים לעבריינים, תוך סיכון תושבי הערים רמלה ולוד ולאחר עבודת איסוף מתוחכמת שמנו את ידנו היום על עשרות סוחרי אמל״ח וסמים ונפעל למיצוי הדין עמם עד תום. מדובר בפרשייה פורצת דרך נוספת מבית היוצר של ימ"ר מרכז".

עו"ד שוקרי אבו טביק
עו"ד שוקרי אבו טביק

עורכי הדין שוקרי אבו טביק וחי אוזן, המייצגים מספר חשודים, מסרו: "מדובר בפרשיית סוכן סמוי אשר הופעל על ידי המשטרה בתקופה האחרונה. היום בוצעו מעצרים של החשודים אותם אני מייצג, הם מכחישים כל קשר למיוחס להם ובימים הקרובים דברים התבהרו. בשלב זה רב הנסתר על הגלוי".