לאחר שעוכב כי נסע בלי קסדה: בן 24 נעצר בחשד לפדופיליה

תושב לוד נעצר בחשד שביצע עבירות מין בקטינות, לאחר ששוטרים עיכבו אותו כשנסע על אופניים חשמליים ללא קסדה. בבדיקה התברר כי מדובר במפוקח מין שמשוחרר בתנאים מגבילים, עליהם עבר

אזיקים
אזיקים (אילוסטרציה) | צילום: שאטרסטוק

תושב לוד בן 24 נעצר היום (רביעי) בחשד לעבירות פדופיליה, לאחר שעוכב על ידי שוטרים שהבחינו בו רוכב על אופניים חשמליים ללא קסדה. בבדיקה התבררו כי הצעיר מפוקח מין המשוחרר בתנאים מגבילים ביניהם איסור על החזקת טלפון חכם ואיסור על יצירת קשר עם קטינות.

בחיפוש שנערך בחפציו נמצא בתיקו טלפון חכם. השוטרים הודיעו לצעיר כי הוא מעוכב לחקירה בתחנה ובתגובה החל להתפרע ולהתנגד תוך שהוא דוחף ומכה את השוטרים בניסיון להימלט. לאחר מאבק קצר הצליחו השוטרים לאזוק אותו ועצרו אותו לחקירה.

הודעות וואטסאפ שעל פי החשד שלח חשוד בפדופיליה לקטינות
הודעות וואטסאפ שעל פי החשד שלח חשוד בפדופיליה לקטינות | צילום: דוברות המשטרה

Whatsapp Image 2021 09 01 At 1
Whatsapp Image 2021 09 01 At 1

בחקירתו בתחנת לוד התברר כי החשוד ניהל התכתבויות עם מספר קטינות בעשרות קבוצות וואטסאפ המיועדות לקטינים, בהן הוא פנה לקטינות והציע להן הצעות מיניות ולהיפגש איתו. באחד המקרים הוא שלח תמונות של איבר מינו לקטינה בת 12. כמו כן, התברר כי החשוד ניהל חשבונות פעילים במספר רב של רשתות חברתיות תחת בפרופיל פקטיבי ודרכו יצר קשר עם הקטינות.

מעצרו של החשוד, תושב לוד בן 24, הוארך בבית המשפט עד לתאריך למחר ועם סיומה של החקירה, בכוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום חמור בגין עבירות מין, הפרת תנאי הפיקוח ותקיפת שוטר בעת מילוי תפקידו.