"לוכד הפדופילים" על מעצר הבכיר במשרד החינוך: "לא יכול לשתוק"

לאחר שיצר קשר בעל אופי מיני לכאורה עם תלמיד בן 15, כפיר רוטשילד הובא היום לשימוע וצפוי להיות מושעה מתפקידו. במבצע הלכידה השתתף נער אחר, בן 18, שסיפר על הפעולה לאיתור החשוד

זמן צפייה: 02:53

במשרד החינוך סערו היום (שלישי) הרוחות בעקבות חשיפת החשדות אמש בחדשות 13 נגד בכיר המשרד, כפיר רוטשילד, שניסה לשדל לכאורה תלמיד בן 15 למגע מיני איתו. לרוטשילד, בעבר מורה בבית הספר הריאלי בחיפה והיום רכז המשלחות לפולין במשרד החינוך, התקיים הבוקר שימוע. גורמים במשרד מעריכים כי יושעה לתקופה ארוכה ובינתיים ייפתחו הליכי פיטורים נגדו במקביל לחקירת המשטרה.

על פי החשד, רוטשילד שוחח והתכתב עם תלמיד בן 15 במשך כחודש וקבע להיפגש איתו. ברגע שהגיע עם מגש פיצה לדירתו של התלמיד, נתקל בשלושה נערים בני 18, לוכדי פדופילים. "אמרתי לו שאם הוא יתחיל להודות, אז אנחנו ננסה לסיים את זה בכבוד ואז הוא התחיל להיפתח ולהגיד לי, 'אתה צודק', ניסה שנסדר את זה בינינו", סיפר אחד הנערים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

חרף התנגדות הפרקליטות: נתניהו הגיש בקשה להיעדר מפתיחת משפטו

לאחר קבלת מיליוני דולרים מארה"ב: כך קרסה עסקת מכונות ההנשמה

"זה מגוחך": תמלילי חקירת אחיה של בר רפאלי בתיק העלמת ההכנסות

לוכדי פדופילים
לוכדי פדופילים | צילום: חדשות 13

"אחרי שאתה קורא את השיחות ואתה רואה את הדברים שהוא כותב, אתה לא יכול לשים את זה בצד, לא יכול לשתוק על זה", המשיך הנער. הנערים האלו הם חלק מנבחרת שהקים צייד הפדופילים אבי דוביצקי, ורק לפני שבוע פתחו סניף חדש בחדרה: "רק השבוע תפסנו שלושה. זו חוויה מאוד לא קלה כי אתה יכול להרוס משפחות. אבל כשאתה חושב על זה, הבן אדם הזה היה יכול להרוס חיים של ילד בן 15 ואם אנחנו לא היינו עוצרים אותו הוא היה יכול להמשיך להרוס חיים של עשרות ילדים".

שר החינוך החדש, יואב גלנט, סירב להתייחס למקרה החמור במשרדו. סנגורו של החשוד, עורך הדין אילן מזרחי, אמר כי "רוטשילד מכחיש מכול וכול ביצוע עבירות מין. הוא שוחרר בלי תנאים מגבילים למעט הרחקה מחדרה, מה שמחזק את המסקנה שהחשדות אינם כצעקתה".

כפיר רוטשילד
כפיר רוטשילד | צילום: חדשות 13