התאונה שהפכה לחשד לרצח: "אמר לי - 'ככה אעשה לאחיך'"

שמונה חודשים לאחר ששלו אפללו נדרס למוות, המשטרה חושדת שמותו לא נגרם בשל תאונת דרכים, אלא היה רצח בכוונה תחילה שתכננו חבורת נערים שהתגוררו בסמוך אליו. "היו סימנים שזה רצח. ביום התאונה, הילד שדחף את אח שלי נפל עליי ואמר שהוא מצטער"

זמן צפייה: 05:18

שמונה חודשים לאחר ששלו אפללו בן ה-15 נדרס למוות, המשטרה הודיעה היום (שני) כי עצרה חמישה נערים, בני 17-19, בחשד שתיכננו את הדריסה הקטלנית בכוונה תחילה. המשטרה חושדת כי המניע לרצח היה סכסוך של אחד החשודים עם אחותו של הנער המנוח.

היום הגיעו החדשות המרות למשפחתו של הנער- כי שלו לכאורה לא נהרג בשוגג. אחיותיו של הנער אפללו סיפרו הערב בדמעות לחדשות 13 כי הנערים החשודים היו שכניהן מהבניין הסמוך, ושבמשך החודשים שחלפו מאז מותו של שלו הם התנהגו כרגיל.

שלו אפללו ואחותו
שלו אפללו ואחותו

עדן, אחותו של שלו, סיפרה כי "היום שם סימנים לזה שזה היה רצח. בשעת הדריסה, הנערים שדחפו את אח שלי רצו אליי ואמרו 'שלו עשה תאונה'. הגעתי לשם, ולא יכולתי לעמוד בכאב הזה. הילד שדחף את אחי נפל עלי ואמר לי שהוא מצטער. מה קרה שם? אני רוצה לדעת מה קרה לאחי".

רותם מוסיפה כי היו רמזים להתנהגות אלימה מאוד של הנער שלכאורה דחף את שלו אל עבר מותו. "אף פעם לא הסתדרנו עם זה שדחף את שליו לכביש. באותו יום ראינו אותו חונק ילד. התערבתי כי לא יכולתי לראות את זה. הוא אמר לי 'ככה אני אעשה לאחיך'. מעצבים העפתי לו סטירה, והוא בא להרביץ עם אלה".

שלו אפללו
שלו אפללו

כבר בזמן השבעה, אחד הנערים הלך לתחנת המשטרה להתוודות כי החבורה תכננה את התאונה במחשבה תחילה. הוא הביא את החוקרים לזירת האירוע, מסר את שמות השותפים למעשה ואף שיחזר את המקרה. המשטרה החלה לבצע חקירה סמויה על מנת לאסוף מספיק ראיות על החשודים ולבסס את התיק, ועל כן לא עצרה אותם במיידי.