פארק משחקים שהפך למסיבת סילבסטר נסגר ל-30 ימים: "פעל בניגוד לחוק וללא היתרים"

בעלי לונה פארק לילדים בנמל ת"א הפך בערב השנה האזרחית את בית העסק שלו למסיבת רבת משתתפים, כשבמקביל הציב עמדת די ג'יי ובר אלכוהול ואף גבה 200 שקל לכרטיס מהמבלים. לפי המשטרה, המקום פעל ללא רישיון ולא עמד בסטנדרטים בטיחותיים

זמן צפייה: 02:11

בית העסק "בבילון פארק" שפועל בנמל תל אביב נסגר על ידי המשטרה למשך 30 ימים, זאת לאחר שבעל העסק הפך בערב השנה האזרחית את הפארק שמשמש כמשחקייה לילדים - למסיבת סילבסטר רבת משתתפים, וזאת בניגוד לחוק וללא היתרים כנדרש. בהמשך לכך, קצין אבטחה ורישוי של מרחב ירקון החליט לסגור את העסק עד ל-31 בינואר.

במהלך פעילות מבצעית של בקרי הרישוי של משטרת מרחב ירקון, שוטרים איתרו בערב השנה האזרחית מסיבת ריקודים ענקית בנמל תל אביב. על פי הדו"ח המשטרתי, במקום התגלו 3 עמדות ברים שמכרו משקאות אלכוהוליים, עמדת די.ג'יי ורמקולים בגובה 2 מטרים - וזאת ללא אישורים של בעל מקצוע להצבת הרמקולים, וכאשר עמדת הדי ג'יי והברים הוצבו שלא בהתאם לתוכנית העסק ותוכנית הבטיחות.

Annotation 2022 01 04 112232
המסיבה הבלתי חוקית | צילום: משטרה

כמו כן, ממשטרה נמסר גם כי במקום לא הוצבה אבטחה כנדרש וכי בית העסק פועל ללא רישיון עסק, ללא אישורים של משרד הנדסי, ביקורת עסקים, כיבוי אש, איכות הסיבה, משרד העבודה והרווחה, תכנון הנדסי ומהנדס בטיחות.

בנוסף, חקירת המשטרה העלתה כי המסיבה פורסמה במועד קצר ברשתות החברתיות, וכי כרטיסי הכניסה למסיבה הוצעו למכירה במחיר של 200 שקלים לכל כרטיס. המבלים שהיו במקום הציגו לשוטרים כרטיסי כניסה עם ברקוד שקיבלו לאחר ביצוע תשלום.

מבלה במסיבה הבלתי חוקית
מבלה במסיבה הבלתי חוקית | צילום: דוברות המשטרה