"אני פדופיל, זה מה שאני עושה": תושב רחובות מואשם באונס קטינה

כתב האישום נגד זאב לוי בן ה-53 מייחס לו עבירות מין חמורות בשתי קטינות שהועסקו אצלו בהזדמנויות שונות. לוי מואשם במעשים מגונים, מעשה סדום ואונס של קטינה ששימשה כמטפלת של אימו. כשהנאנסת ניסתה להתנגד ושאלה מה הוא עושה ענה לה לוי: "אני אוהב קטינות"

אזיקים. אילוסטרציה
אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

כתב אישום הוגש היום (שלישי) נגד זאב לוי, בן 53, מרחובות בגין עבירות מין חמורות בשתי קטינות שאותן העסיק. כתב האישום מייחס ללוי עבירות של מעשה מגונה, אינוס, מעשה סדום, ומעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל שש עשרה.

מכתב האישום עולה כי בשנים 2014 ו-2021 ביצע לוי עבירות מין חמורות בשתי קטינות אותן העסיק, במסגרות שונות. בשנת 2014, א.א עבדה כמטפלת של אמו המבוגרת. באחד מהערבים, לוי הסיע אותה לביתה וניסה לנשק אותה.

במקרה אחר, לאחר שהפסיקה את עבודתה, הגיעה א.א לביתו של לוי כדי לקחת את משכורתה, כשלוי ביקש שתעלה לדירתו והיא התעקשה שלא. על אף סירובה, לוי הוביל אותה לביתו וביקש שתמתין לו בחדר השינה בזמן שהוא מביא את התשלום. אז, נכנס לוי לחדר, הוריד חולצה והתיישב לצד הקטינה, תוך שהוא אומר: "תשתחררי, מה את כזו קפוצה?", קירב אותה אליו וניסה לנשק אותה.

בית המשפט המחוזי מרכז - לוד
בית המשפט המחוזי מרכז - לוד | צילום: חדשות 13

בהמשך, לוי הפשיט את א.א תוך שהיא מנסה להתנגד ושואלת מה הוא עושה, והוא השיב: "אני אוהב קטינות, אני פדופיל, זה מה שאני עושה", הבהיר לה שאין טעם שתתנגד, ואנס אותה תוך שהיא מנסה להדוף אותו, בוכה וזועקת מכאב.

בשנת 2021, ב.ב, קטינה ילידת 2006, הועסקה אצל לוי בעסקיו השונים. לוי נהג לדבר עם הקטינה על יחסי מין, שאל אותה אם קיימה יחסי מין בעבר, והיא השיבה בשלילה. בשני מועדים שונים בתקופה הרלוונטית, ביצע לוי מעשים מגונים בב.ב., כך שנשכב לצידה, נגע בישבנה ובאיבר מינה, מספר פעמים מעל בגדיה.

עורכת הדין צור ציינה בבקשת המעצר עד לתום ההליכים: "המשיב מבצע את המיוחס לו בשתי קטינות, תוך ניצול ורמיסת האמון שלהם בו, נוכח פערי הגילים ביניהם ונוכח העובדה כי הוא מנצל את תמימותן בכך שפנו אליו לצורכי עבודה ותו לא – הכל בשם סיפוק יצרו המיני".