מורה בנגב נפגעה מירי בין רכבים: "נפלתי לרצפה והתחלתי לדמם"

בת 29, העובדת כמורה בבית ספר באל-פורעה שבפזורה הבדואית, ככל הנראה נפגעה מירי תועה בעקבות סכסוך בין עבריינים באזור. בבית הספר מספרים שהילדים שראו את המורה קורסת החלו לצעוק בבהלה

זמן צפייה: 00:40

מורה כבת 29 נפצעה היום (ראשון) מירי בבית ספר אל-פורעה שבפזורה הבדואית בנגב, ופונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע במצב קל עם פציעה חודרת. המורה סיפרה לקרוביה: "שמעתי יריות וילדים בחצר בית הספר בוכים. רצתי החוצה מהכיתה כדי להכניס אותם פנימה. אני נכנסתי אחרונה ובאתי לסגור את הדלת. הכדור פגע בי, נפלתי על הריצפה והתחלתי לדמם ואז הזמינו אמבולנס".

בבית הספר מספרים שהילדים שראו את המורה קורסת החלו לצעוק בבהלה. מביה"ח סורוקה נמסר עדכון על מצבה של המורה: "לחדר הטראומה בסורוקה פונתה אישה בת 29 מאירוע אלימות באל-פורעה. האישה סובלת מפצע ירי ברגלה מצבה מוגדר קל. הועברה להמשך טיפול במיון כירורגי".

מהמשטרה נמסר כי "לאחר תחקור ראשוני של חוקרי המשטרה והערכת מצב שנערכה, עלה כי ככל הנראה האישה נפצעה מירי תועה, בעקבות סכסוך בין עבריינים באזור, שלפי החשד בו נעשה שימוש בנשק חם". פעולות החקירה נמשכות לאיתור החשודים המעורבים.

ממד"א נמסר: "בשעה 12:19 התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב נגב על פצועה מאירוע אלימות באל-פורעה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח סורוקה אישה בת 29 במצב בינוני עם פציעה חודרת".