תוך שעות: חשד לשני מקרי רצח של נשים בצפון

אמל עראבי, תושבת שפרעם בת 53, נמצאה ללא רוח חיים ברכב באעבלין, בעלה בן ה-58 הגיע לתחנה המשטרה ונעצר לאחר שאמר כי רצח את אשתו. זמן קצר לאחר מכן נמצאה גופתה של אירנה גולדנברג בת ה-61 בבית עסק בנהריה, צו איסור פרסום הוטל כל פרטי החקירה

זמן צפייה: 01:04

תוך שעות - חשד לשני מקרי רצח של נשים בצפון: אמל עראבי, תושבת שפרעם בת 53 אותרה הבוקר (ראשון) עם פציעות קשות ברכב שהתנגש בארון חשמל באעבלין שבגליל התחתון המערבי, והמשטרה עצרה את בעלה, תושב שפרעם בן 58, שהגיע לתחנה ואמר כי רצח את אשתו. כעבור זמן קצר הוזעקו צוותי מד"א לבית עסק בשדרות הגעתון בנהריה, שם נמצאה אירנה גולדנברג בת ה-61 ללא רוח חיים. המשטרה פתחה בחקירה, וצו איסור פרסום הוטל על כל פרט מפרטיה.

על-פי החשד, הרקע לרצח של עראבי היה רצונה להיפרד מבעלה. מוחמד ספי, חובש איחוד הצלה שהגיע לזירה באעבלין, מסר: "למרבה הצער נקבע מותה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה. כשהגענו לזירה הגברת שהתה ברכב שהתנגש בארון חשמל".

רחל אלבו, פראמדיקית מד"א שהגיעה לזירה בנהריה, סיפרה: "כשנכנסנו לדירה ראינו אישה כבת 60 שוכבת כשהיא מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק. ביצענו בדיקות רפואיות והיא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה במקום".

ניידת משטרה
ניידת משטרה (ארכיון) | צילום: שאטרסטוק

בעקבות הירצחה של תושבת שפרעם נמסר מארגון "יוזמות אברהם" כי 29 ערבים קיפחו את חייהם מתחילת 2024 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה, זאת לעומת 27 קורבנות בתקופה המקבילה אשתקד. מבין הנרצחים השנה, 23 נורו למוות ו-10 היו צעירים בני פחות משלושים. שלוש נשים היו בין הקורבנות.

יו"ר נעמת, חגית פאר, הגיבה לאירועים: "בימים בהם השר לבטחון לאומי עסוק בחלוקת נשקים לכל דורש ובעצירת התקציב הדל לפורום מיכל סלה, שמספק פתרונות הגנה לנפגעות אלימות - אנו עדים לרצח נוסף של אישה, רצח שאולי ניתן היה למנוע".