חשד לחיסול באור יהודה: גבר כבן 30 נהרג בפיצוץ אופנוע

אופנוע התפוצץ בשדרות שמעון פרס באור יהודה, גבר כבן 30 נהרג כתוצאה מכך. צוותי מד"א שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותו במקום

זמן צפייה: 02:13

חשד לחיסול: גבר כבן 30 נהרג הערב (שלישי) בפיצוץ אופנוע באור יהודה. צוותי מד"א שהגיעו לזירה ברחוב שמעון פרס בעיר מצאו אותו ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו.

הפראמדיקים של מד"א אלעד סלמה ואחמד סרחאן סיפרו: "היינו בנסיעה ברכב הפרטי שלפתע שמענו פיצוץ חזק מאוד וראינו את האופנוע מפורק לגמרי. הפצוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעה רב מערכתית קשה מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

Whatsapp Image 2023 10 03 At 2
פיצוץ האופנוע באור יהודה

מנכ"ל זק"א תל אביב צבי חסיד, וקמב"צ זק"א ת"א יחיאל גולדמן שטיפלו בזירה סיפרו: "הוזנקנו לזירה של רוכב אופנוע שנהרג כתוצאה מפיצוץ. מדובר בזירה מורכבת וקשה לטיפול. בסיוע מתנדבי זק"א ת"א נוספים אנו פועלים במקום לשמור על כבוד המת ולסייע לכוחות המז"פ הרבים שפועלים במקום".

Whatsapp Image 2023 10 03 At 2
פינוי הגופה מהזירה | צילום: דוברות זק"א ת"א

ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, מסרה בתגובה: "לצערי גל הפשיעה שגואה בישראל הגיע גם לאור יהודה. הגעתי למקום האירוע וראיתי שהשגרה חוזרת בהדרגה. התייעצתי עם גורמי המשטרה במקום והתושבים יכולים להיות רגועים. הנחיתי את צוותי השיטור העירוני לתגבר נוכחות בשטח ככל שיידרש. כמו כן, הנחיתי את גורמי הביטחון בעירייה לסייע למשטרת ישראל בכל מה שיידרש, כולל שימוש בציוד הטכנולוגי המתקדם שפרוס בשטח. אני בטוחה שגורמי אכיפת החוק יגיעו במהרה לחקר האמת וינקטו את כל הצעדים להבטיח את שלום התושבים כך שאירועים כאלה לא יחזרו על עצמם בכלל במדינת ישראל".