התקיפה בגן הציבורי באור יהודה: כתב אישום הוגש נגד שני קטינים

המשטרה סיימה את חקירת האירוע והגישה כתב אישום נגד שני הנערים, בני 15 ו-16, שתקפו באלימות גבר בן 41 ב"גן התשעה" בעיר. השניים מואשמים בתקיפה, חבלה ממשית ואיומים, והוגשה בקשה להאריך את מעצרם עד תום ההליכים

זירת התקיפה בגן הציבורי באור יהודה
זירת התקיפה בגן הציבורי באור יהודה | צילום: חדשות 13

כתב אישום הוגש היום (ראשון) נגד שני נערים, בני 15 ו-16, המואשמים בתקיפה האלימה של גבר בן 41 ב"גן התשעה" באור יהודה בשבוע שעבר, לאחר שהעיר להם כי הם גורמים נזק למתקנים במקום.

על פי כתב האישום, הקורבן הגיע לגן בכדי להתאמן במתקני הכושר במקום, ולטענתו הוא הבחין בשני נערים שגרמו נזק לספסל במקום, והחל לצלם אותם באמצעות הטלפון הסלולרי שלו כשהוא הולך אחריהם. אחד הנערים החל לאיים על הקורבן תוך שהוא אוחז מוט ברזל בידו, ודרש מהמתלונן להוריד את המצלמה, כאשר הנער השני זרק לעברו אבן שלא פגעה בו.

הקורבן התרחק מהנערים, אך כתב האישום מפרט כיצד הם המשיכו בעקבותיו, והחלו להכותו בעזרת מוט ברזל באזור הראש תוך הטחת בעיטות לגופו. בנוסף, הנערים הפילו את הקורבן לרצפה, חבטו באמצעות חפץ בגופו והכו אותו באמצעות מוט באזור הראש.

תיעוד התקיפה בגן השעשועים באור יהודה ממצלמות האבטחה
תיעוד התקיפה בגן השעשועים באור יהודה ממצלמות האבטחה

השניים, תושבי העיר, נעצרו עוד באותה ערב ע"י חוקרי תחנת מסובים, ומעצרם הוארך מעת לעת. עם סיומה של החקירה, יחידת התביעות של מחוז תל אביב הגישה נגדם כתב אישום בגין תקיפה, איומים וחבלה ממשית ע"י שניים או יותר, וכן הוגשה בקשה למעצרם עד תום ההליכים.

אברהם, שהותקף בגן שעשועים באור יהודה
אברהם, שהותקף בגן שעשועים באבן יהודה | צילום: חדשות 13

אברהם קליגר, שהותקף על ידי הנערים, שחזר את האירועים בשבוע שעבר בריאיון לחדשות 13: "נתנו לי מכה ברקה, בחפץ מתכתי. בעקבות זאת נפלתי והתעלפתי". לדבריו, השניים המשיכו להכותו אותו "גם אחרי שאיבדתי את ההכרה".

"ראיתי את המקרה של יורי וולקוב", סיפר קליגר, "לא האמנתי שזה יגיע אליי. אני רוצה לעזוב את אור יהודה. ראיתי כמה נערים שעשו מעשי ונדליזם, שברו ספסלים. ניגשתי אליהם ושאלתי אותם, 'למה אתם עושים את זה?'. הם תקפו אותי. קיבלתי מכה חזקה ברגליים ובאגן. כל הגוף כואב לי מאוד. קיבלתי מכה גם באזור הראש".