מלחמות העולם התחתון: נאשם בתיק ניסיון החיסול של מוסלי נדקר בכלא

החשוד בתקיפה נעצר על-ידי הסוהרים בכלא אוהלי קידר בבאר שבע, לאחר שדקר את אחד הנאשמים בתיק ניסיון החיסול בפניו באמצעות חפץ חד. במשטרה ובשב"ס מעריכים כי הדוקר מקורב לארגון מוסלי המסוכסך עם אנשיו של ערן חייא

בית מעצר אוהלי קידר במתחם כלא באר שבע
בית מעצר אוהלי קידר במתחם כלא באר שבע | צילום: פלאש 90

נאשם בתיק ניסיון החיסול של אלי מוסלי נדקר הבוקר (ראשון) בפניו בכלא אוהלי קידר בבאר שבע. החשוד במעשה, המקורב לארגון הפשיעה מוסלי, נעצר על-ידי הסוהרים, והועבר לחקירת משטרה. האירוע מתוחקר ע"י שב"ס.

מפרטי החקירה הראשונים עולה כי העצור שנדקר הוא אחד משבעת הנאשמים בניסיון החיסול של אלי מוסלי, וכעת הוא עצור עד תום ההליכים. הוא נדקר בפניו באמצעות חפץ חד, ובמשטרה ובשב"ס מעריכים כי הדוקר מקורב לארגון מוסלי המסוכסך עם אנשיו של ערן חייא.

בית הסוהר אשל במתחם כלא באר שבע
בית הסוהר אשל במתחם כלא באר שבע | צילום: משה שי, פלאש 90

לפני כשבועיים הוגש כתב אישום נגד 7 נאשמים תושבי המרכז, השייכים לחבורת חייא, שקשרו קשר לפגוע באלי מוסלי ממשפחת הפשע המוכרת באמצעות מטען חבלה במשקל 4 ק"ג של חומר נפץ בחודש שעבר. כתב שאישום מגלה כי ראש ארגון הפשע ערן חייא שנמצא בחו"ל הוא שקשר קשר עם עד המדינה - כדי שיחסל את מוסלי.

על פי החקירה, ניסיון החיסול היה אמור להתבצע באמצעות זריקת מטען חבלה מתחת לרכבו המשוריין של אלי מוסלי. מכתב האישום עולה כי עד המדינה הוא זה שתצפת והיה אמור לבצע את תכנית הרצח, אמנם בסופו של דבר נעצר, שיתף פעולה עם המשטרה וחשף את התכנית. על פי כתב האישום, השבעה חולקו לשתי חוליות - הראשונה אספה מודיעין, בכך שעקבה והתחקתה אחרי תנועותיו של מוסלי, והשנייה סיפקה את אמצעי החבלה.