בעל בית הקפה בת"א תובע את נטלי דדון: "לשון הרע ושקרים"

אייל לוינגט, בעלי קפה "נינה" בת"א, דורש מדדון פיצוי בסך חצי מיליון שקלים בגין הפרסומים ברשתות החברתיות והריאיונות שהעניקה לאחר שטענה כי לא הכניס אותה לעסק שבבעלותו בשל דעותיה הפוליטיות וכינה אותה "פרחה". דדון: "קמפיין שקרי, היו עדים רבים לסיפור"

זמן צפייה: 06:48

אייל לוינגייט, הבעלים של קפה "נינה" בתל אביב, הגיש היום (רביעי) התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים נגד הדוגמנית נטלי דדון, לאחר שהאחרונה טענה כי לא הכניס אותה לבית הקפה שלו בשל דעותיה הפוליטיות וכינה אותה "פרחה".

במכתב ששלח אייל לוינגייט באמצעות עורך דינו, הוא דורש מדדון פיצוי בסך חצי מיליון שקלים בגין הפרסומים ברשתות החברתיות והריאיונות שהעניקה דדון. לוינגייט הוסיף כי מאז המקרה הוא מקבל איומים כלפיו וכלפי משפחתו ואף הגיש תלונה במשטרה. במכתב מוסיף לוינגייט כי פרסומיה הרבים של דדון נגדו הם לשון הרע וכי מדובר בהתנהלות שיכולה לזכות אותו במיליון וחצי שקלים - אם יגיעו להליך משפטי.

בנוסף, דורש לוינגייט להסיר את כל הפרסומים בנושא מכל רשת חברתית שבה שיתפה אותם, ולפרסם הכחשה של המקרה והתנצלות בהיקף שווה ערך להיקף הפרסומים שלה נגדו - התנצלות שתהיה מתואמת איתו מראש.

נזכיר כי בתחילת מאי פרסמה נטלי דדון פוסט שבו טענה כי בעל בית הקפה שבנווה צדק סירב להכניס אותה למסעדה וכינה אותה "פרחה". הבעלים מצידו טען כי כלל לא ידע במי מדובר, וסירב להכניסה על רקע ויכוח לאחר שביקש ממנה שלא לחסום את המעבר לרחוב.

הפוסט של דדון זכה למאות רבות של שיתופים, והיא אף התראיינה בנושא וטענה כי מדובר באפליה על רקע דעותיה הפוליטיות ותמיכתה במהפכה המשפטית.

נטלי דדון
נטלי דדון | צילום: שלומי כהן, פלאש 90

דדון מסרה בתגובה: "כרגע אני בעיקר המומה מהתגובה למכתב שלי, למרות שמצד שני לא היה לי ספק שיבחר בדרך זו בנוסף לקמפיין השקרי אשר קיים הבחור נגדי בכל ערוץ תקשורת אפשרי. למזלי היו עדים רבים לסיפור. בהתייעצות עם עורך הדין שלי התבקשתי לא לנהל את המאבק בכלי התקשורת. אני מקווה למצוא את הצדק במערכת המשפט וכולי תקווה ששם הצדק ייעשה וייצא לאור כדי שמקרה כזה של 'משפט שדה' לא יקרה לאף אדם על-פי דעותיו והשקפותיו הפוליטיות, גזע דת ומין - מה שלצערי נעשה לרבים על-ידי אותו אדם".

עו"ד רועי גולן וחיים אלדר ממשרד GEM, המייצגים את דדון, אמרו כי "תגובתו של מר אייל לוינגט משוללת כל יסוד ואף טענותיו מנותקות מהמציאות באופן עובדתי. מר לוינגט הפר את החוק הפרה בוטה שמתועדת בכך שמנע את כניסתה של מרשתי וחברותיה לבית הקפה בבעלותו וזאת בניגוד מוחלט חוק איסור הפליה במוצרים, בשירותים ובכניסה למקומות בידור ולמקומות ציבוריים, וזאת רק כי ככל הנראה מרשתנו ולוינגט לא באותו הצד במפה, ודי לחכימא ברמיזא. כמו כן, הוסיף חטא על פשע בכך שבחר להוציא את דיבת מרשתי בכל הזדמנות בכלי התקשורת הרבים באמצעות הוצאת לשון הרע ודברי בלע ושקר חסר תקדים".