2 עובדי שב"ס נעצרו: "קיבלו טובות הנאה וקידמו תועלת לאסירים"

במסגרת חקירה בלהב 433 עוכבו לחקירה שלושה בני אדם נוספים בחשד שעברו עבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים. דוברות שב"ס: "החקירה מתבססת על מידע שהגיע מתוך הארגון"

שני עובדים בשירות בתי הסוהר נעצרו ושלושה בני אדם עוכבו לחקירה במסגרת חקירה של להב 433 נגד עבירות הנוגעות לטיהור המידות - כך הותר הבוקר (שני) לפרסום. מהחקירה עולה כי המעורבים חשודים בקבלת שוחד, קבלת דבר במרמה, מרמה והפרת אמונים וכן עבירות נוספות. מעצרו של אחד החשודים הוארך עד ליום ראשון.

על פי החשד, אחד החשודים, פעל לכאורה במסגרת תפקידו בסיוע אחרים לקבל לידיו טובות הנאה שוות כסף על מנת לקדם תועלתם האישית של אסירים וזאת בניגוד לחוק. מדוברות המשטרה ומדוברת שב"ס נמסר כי מדובר בחקירה המנוהלת בשיתוף בין שני הארגונים. וזאת בעקבות מידע שהועבר ממודיעין שב"ס והצביע על חשד לכאורה לביצוע העבירות.

גיל בית כלא - אילוסטרציה
גיל בית כלא - אילוסטרציה | צילום: חדשות 13

בשבועות האחרונים עלתה פעילותו של שירות בתי הסוהר לכותרות בעקבות ניסיונות לפגוע בחברי הארגון. לפני כשבועיים נעצרו חמישה צעירים ממרכז הארץ בחשד לביצוע פעילות פלילית נגד בעלי תפקידים בשב"ס, שהתרחשו בסוף 2018. הצעירים שנעצרו חשודים בהנחת מטען חבלה ברכבה של קצינת שב"ס בנתניה, וכן בהשחתת שני כלי רכב שזוהו בטעות כרכבי שב"ס באלעד. בשני המקרים לא היו נפגעים.