הערכה: נתניהו יבקש פטור מהגעה לדיון פתיחת שלב ההוכחות

התייעצויות בסביבת ראש הממשלה לקראת יום שני, כאשר לפי ההערכה הוא יבקש שלא להיות נוכח בעדות אילן ישועה, שצפוי לספר על לחצים שהפעיל עליו הזוג אלוביץ' בעניין סיקור משפחת נתניהו

זמן צפייה: 00:27

בסביבת ראש הממשלה בנימין נתניהו מתקיימות היום (רביעי) התייעצויות לקראת פתיחת שלב ההוכחות במשפטו, כאשר על פי הערכה, הוא יבקש פטור מהגעה לדיון שייערך ביום שני ומהדיונים הקרובים. קיים סיכוי נמוך שיגיע לנאום הפתיחה של התובעת ליאת בן ארי.

ביום שני, ייפתח שלב ההוכחות בעדותו של מנכ"ל וואלה לשעבר, אילן ישועה. ישועה, ייחקר בחקירה ראשית ויספר על הלחצים שהפעילו עליו בני הזוג אלוביץ' בעניין סיקור בני משפחת נתניהו. על פי כתב האישום, בני הזוג נתניהו ובנם הפעילו לחץ רב על בני הזוג אלוביץ' כדי לקבל סיקור אוהד.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

ריבלין קיבל את תוצאות הבחירות: "העם תובע חיבורים לא שגרתיים"

הירי בבסיס מג"ב שהביא למותו של נעים מאדי: מפקד היחידה הודח

לפיד: "אחרי שאקבל את המנדט – אהיה מוכן לוויתורים כואבים"

מתנגדי נתניהו מחוץ לאולם בית המשפט המחוזי בירושלים
מתנגדי נתניהו מחוץ לאולם בית המשפט המחוזי בירושלים | צילום: רויטרס

כזכור, אמש פורסם בחדשות 13 כי הפרקליטות העבירה להגנה שבע הקלטות שטרם נודע על קיומן, בהן שיחות שקיים ישועה עם בני הזוג אלוביץ'. ההקלטות נמצאו על ידי מומחה מטעם ההגנה.

בין היתר, בהקלטות שהגיעו לידי ההגנה נשמעת רעייתו של בעל השליטה בחברת בזק אומרת לישועה כי צריך למצוא חומרים נוספים על משה כחלון ולתקוף אותו יותר עקב תמיכתו בביצוע רפורמות בבזק. כמו כן, היא ביקשה ממנו שהאתר יהיה יותר אובייקטיבי.