בניסיון להגיע לגישור: פרקליטי נתניהו נפגשו עם היועמ"שית

עורכי דינם של ראש הממשלה ושל שאול אלוביץ', המואשמים בתיק 4000, נועדו בתחילת השבוע עם היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה, כדי לנסות ולשכנע אותה להגיע לגישור פלילי בתיק

זמן צפייה: 01:09

פרקליטיהם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושל איש העסקים שאול אלוביץ', המואשמים בתיק 4000, נפגשו בתחילת השבוע עם היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה, בניסיון לשכנע אותה להסכים לגישור, כך נודע היום (חמישי) לחדשות 13.

ההצעה ללכת לגישור פלילי בתיקי נתניהו הועלתה על ידי פרקליטיו של אלוביץ', ובניסיון לשכנע את היועמ"שית הם ביקשו להיפגש עמה, כאשר כאמור בתחילת השבוע נפגשו הצדדים. מסביבת נתניהו נמסר: "בית המשפט הוא זה שהמליץ לפרקליטות להגיע לגישור לאור ההתפתחויות במשפט. פרקליטי ראש הממשלה אמרו שאין להם התנגדות לכך ועמדתם לא השתנתה".

File Photo: Shaul Elovitch Sits In The Magistrate Court During His Remand Hearing In Tel Aviv
שאול אלוביץ' | צילום: רויטרס

כזכור, משפט נתניהו התחדש בשבוע שעבר לאחר הפסקה של חודש, ובחודש הבא יגיע לארץ שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן, שיעיד כעד תביעה. ארדן העיד בעבר במשטרה, אמר שלא רצו אותו בתור שר התקשורת ו"רמז" שהסירוב היה של אלוביץ'.

עוד בתחילת החודש הבא צפוי להעיד מי שהיה ראש הסגל של נתניהו, ארי הרו, שמגיע כעד מדינה. בהמשך, ואחרי עדותו של ארדן, מתוכננים להעיד גם ראש האופוזיציה יאיר לפיד והשרה לשעבר ציפי לבני.