השופטים דחו את בקשת נתניהו להתייצב בדיון על האצת משפטו

רה"מ ביקש להתייצב בביהמ"ש ביום ראשון לדיון על ההחלטה לקיים 5 דיונים בשבוע, אך השופטים דחו את בקשתו: "ניתן יהיה לשמוע את הצדדים ביום שני"

רה"מ נתניהו בבית המשפט
רה"מ נתניהו בבית המשפט | צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

בית המשפט דחה היום (שישי) את בקשת ראש הממשלה בנימין נתניהו להתייצב בביהמ"ש במטרה לדון בהחלטה להאיץ את הדיונים במשפטו המתנהל בתיקי האלפים, ולקיים חמישה דיונים בשבוע. נתניהו ביקש להגיע לדיון ביום ראשון, אך בהחלטת ביהמ"ש נכתב: "אין בכוונתנו לקיים דיון בנוגע להחלטה, ניתן יהיה לשמוע את הצדדים ביום שני".

רה"מ בנימין נתניהו בבית המשפט
רה"מ בנימין נתניהו בבית המשפט | צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

ביום רביעי, אחרי יותר משנה, סיים ראש הממשלה את עדותו ובסוף העדות בבית המשפט המחוזי בתל אביב ביקש רשות לשאת דברים בפני השופטים - ופתח בנאום "אני מאשים". "המטרה הייתה לסרוק במסרקות ברזל, לחפש משהו, הם לא מצאו שום דבר", אמר נתניהו, "חקרו את כל מקורביי ומשפחתי, דרכי חקירה שאי אפשר להאמין. הרסו משפחות. הם לא חיפשו עבירה, חיפשו אדם ולא מצאו כלום".

צפו בפרויקט המיוחד של ברוך קרא לסיום העדות:
חלק ראשון: אם נתניהו יזוכה בתיק 4000 - או יורשע?
חלק שני: איך יוכרעו תיקים 1000 ו-2000?

בהמשך היום קבעו השופטים כי בשנת המשפט הבאה, שתחל ב-4 באוקטובר 2026, לאחר חגי תשרי, יתנהל המשפט חמישה ימים בשבוע, בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 09:00 ל-16:00. בהחלטתם, השופטים רבקה פרידמן-פלדמן, משה בר-עם ועודד שחם שבו והציעו לבאי כוח הצדדים לקיים דיונים גם במהלך פגרת בתי המשפט.