בפעם השלישית: מטען הונח בכניסה לביתו של בעלי "לחם חביתה" בנתניה

בפעם השלישית בחודש האחרון, מטען חבלה הונח בכניסה לביתו של ויקי עזרא, בעלי המסעדה המפורסמת. שוטרים שביצעו פעילות יזומה כנגד עבירות החזקה ושימוש באמל"ח זיהו חפץ שעורר את חשדם, וחבלן שהוזעק למקום ניטרל את המטען. המשטרה פתחה בחקירה

זמן צפייה: 02:26

בפעם השלישית בחודש האחרון, מטען חבלה הונח הלילה (שלישי) בכניסה לביתו של ויקי עזרא, בעלי מסעדת "לחם חביתה" בנתניה. שוטרי תחנת נתניה, שביצעו פעילות יזומה כנגד עבירות החזקה ושימוש באמצעי לחימה, זיהו חפץ שעורר את חשדם בכניסה לבית במזרח העיר, סגרו את הרחוב, וחבלן שהוזעק למקום ניטרל את המטען. הרחוב נפתח לתנועה והמשטרה פתחה בחקירה.

לפני כשלושה שבועות הוציאה המשטרה צו סגירה למסעדה, אחרי שעזרא הותקף שלוש פעמים בשבוע אחד. תחילה הושלך רימון לעבר המסעדה, ושלושה ימים לאחר מכן רימון שהושלך לעבר ביתו גרם לשריפה. המשטרה הודיעה כי מצאה שרידי אמל"ח במקום, וכי פתחה בנסיבות חקירת האירוע. עזרא אמר: "אני לא יודע מי נגד מי, לא מכיר אותם, אני לא יודע מי אלה בכלל. מה אני אגיד לך, אני לא יודע למה הם עשו את זה. מי שעשה לנו את זה שישא באחריות. השם ישמור אותם ושיחזיר אותם בתשובה מלאה, אני חושב שבורא עולם שומר עלי, אני לא חושש מכלום כי אם הייתי עושה משהו הייתי חושש, אבל אני לא עשיתי כלום".

לחם חביתה
ויקי עזרא | צילום: מתוך אינסטגרם

כשבוע וחצי קודם לכן, עזרא ובנו הותקפו באגרופים ובמוט ברזל בנתניה. שוטרי מחוז מרכז עצרו שלושה תושבי העיר נתניה - עומרי מיוסט (26), רועי בונקר (37) וגבי חנני (29), בחשד למעורבות באירוע. לדברי עזרא, התקיפה התרחשה על רקע ויכוח על חנייה בין בנו לתוקפים.