חשד לרצח כפול: גבר ואישה נמצאו מתים בנתניה, בנם נעצר

השניים נמצאו בדירה בשכונת נורדאו בעיר כשהם מחוסרי הכרה, וגורמי רפואה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותם. המשטרה פתחה בחקירה, וכעבור כמה שעות נעצר בנם, בשנות ה-20 לחייו, בחשד שדקר אותם למוות

זמן צפייה: 00:07

חשד לרצח כפול: גבר ואישה בשנות ה-40 לחייהם נמצאו היום (שישי) ללא רוח חיים בדירה בשכונת נורדאו בנתניה, ועל פי החשד בנם הוא זה שרצח אותם. צוותי רפואה שהגיעו למקום מצאו את השניים עם דקירות רבות בכל חלקי גופם, ונאלצו לקבוע את מותם. המשטרה פתחה בחקירה בחשד לרצח כפול, וכעבור כמה שעות נעצר החשוד - תושב העיר בשנות ה-20 לחייו.

השכנים סיפרו כי האירוע ככל הנראה החל בשעות המוקדמות של הבוקר. בשעה 4:00 לפנות בוקר הזעיקו השכנים את המשטרה לראשונה, ולפי העדויות שוטרים הגיעו לבניין אך חזרו כלעומת שבאו. בשעה 12:00 הגיעו שוב שוטרים לדירה, והפעם שוטר נכנס פנימה וראה את הדירה מלאה בדם, ואת שני הקורבנות שכובים על הרצפה.

מעצר החשוד ברצח הכפול בנתניה
מעצר החשוד ברצח הכפול בנתניה | צילום: דוברות המשטרה

חובש מד"א מוחמד שהאב סיפר: "כשהגענו למקום נכנסנו לדירה וראינו גבר ואישה שוכבים מחוסרי הכרה על הרצפה, ביצענו בהם בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם במקום".

הדירה בה בוצע הרצח הכפול בנתניה
הדירה בה בוצע הרצח הכפול בנתניה | צילום: חדשות 13

זירת הרצח הכפול בנתניה
זירת הרצח הכפול בנתניה | צילום: חדשות 13

מוקדם יותר הבוקר הבוקר נרצחה אישה בת 55 בדקירות סכין ברחוב רמז בראשון לציון. הגרוש שלה, תושב העיר בן 51, נעצר במקום בחשד שדקר אותה למוות. על פי החשד הוא הגיע בשעות הבוקר לדירתה, ביום הולדתה של הנרצחת, התעמת איתה ועם בנם - ודקר אותה. האישה הספיקה לצעוק "הוא רוצח אותי" מהחלון - שעל פי העדויות נסגר לאחר מכן.