היום: המשטרה והפרקליטות ידונו בהדלפת חומרי הטלפון של אפי נוה

בעקבות חשיפת חדשות 13, נציגי הרשויות יתכנסו במטרה להבין כיצד הופץ תוכן השיחות וההודעות של יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר ומי חילק אותו לתיקיות. כל מי שהחזיק בחומר צפוי להיחקר

זמן צפייה: 01:06

דליפת חומרי הטלפון של אפי נוה: יממה לאחר הפתיחה בבדיקה סמויה רשמית, נציגי המשטרה והפרקליטות יקיימו היום (שני) דיון במטרה להבין כיצד דלף תוכן השיחות וההודעות ומי חילק אותו לתיקיות. כל מי שהחזיק בחומר צפוי להיחקר. זאת, לאחר שנחשף בחדשות 13 דבר דליפתו של התוכן מהטלפונים הניידים.

אתמול טען ההאקר שפרץ לנייד של נוה, עו"ד יולי רוזנברג, בריאיון בלעדי ל"הצינור" כי "החומרים לא דלפו ממני. לעולם לא. אין לי אותם, זה לא יכול להגיע ממי שלא מחזיק בהם".

רוזנברג, שעמד בראש מחאת המתמחים שפרצה בשנה שעברה וטענה שנוה הקשה את תנאי הסף של מבחני הלשכה, הוא לא פצחן מקצועי וקיבל את הפנייה מכתבת גל"צ הדס שטייף עקב חלקו במאבק. בהתייחס לשאלה האם הוא חושש אמר עורך הדין: "לא. הפרקליטות יודעת לבצע את עבודתה, היא יודעת למה היא נתנה חסינות ולמי. אני ממש לא מוטרד מזה". עוד הוסיף: "הייתי ביחידה החוקרת יותר מפעם אחת, ואין שום בעיה עם זה. כל אימת שאתבקש להגיע אליהם, אעשה זאת בשמחה ובמהירות".

עוד בחדשות 13:

ההאקר שפרץ לטלפון הנייד של נוה: "לא הדלפתי חומרים" • בלעדי

לאחר חשיפת חדשות 13: נוה ערער על חסינות פורצי הניידים שלו

דליפת החומרים של אפי נוה: חיות שוחחה עם שופט ששמו נקשר בפרשה

ההאקר שפרץ לטלפון של אפי נוה, יולי רוזנברג
אפי נוה, יולי רוזנברג

רוזנברג, שעשה פעולות מורכבות רבות כדי לפרוץ אל הטלפון של נוה, אמר שקיבל את ההסבר לפריצה למכשיר דרך האינטרנט. "תעשה גוגל, אני לא יכול להסביר איך לפרוץ לטלפון", אמר.

בתוך כך הגישה אתמול חדשות 13 בקשה להסיר את צו איסור הפרסום מעל ההתכבויות של נוה עם שופטים ושופטות רבים, כמה מהן כבר דלפו לתקשורת בחו"ל ולרשתות החברתיות. אפי נוה עצמו מתנגד נחרצות להסרת צו איסור הפרסום.

פרקליט המדינה שי ניצן בכנס השנתי של העמותה למשפט ציבורי בישראל
פרקליט המדינה לשעבר שי ניצן | צילום: חדשות 13

בד בבד, הגיש נוה באמצעות עורך דינו, בועז בן צור, ערר על החסינות שהעניק שי ניצן, פרקליט המדינה לשעבר, לכתבת גל"צ, הדס שטייף, שחשפה את פרשת השוחד המיני. בערר נחשפה בפעם הראשונה גרסתה של שטייף: "מצלצל אליי שי ניצן, מדבר איתי על החשיבות הציבורית שיש בחומר כפי שוהא מבין אותה, וביקש ממני להעביר את החומרים".

בן צור טען בערר כי שטייף יצרה את הקשר עם ניצן ותיארה בפניו את החומרים שהיו ברשותה, "אך לא חשפה אותם בפניו - באותו שלב פרקליט המדינה אינו יודע מהם תוצרי הפריצה וכל המידע שבידיו הוא מדברי העיתונאית".