אירוע חריג בנתב"ג: פלסטיני פרץ את מחסום הכניסה - ונעצר

גנב רכב תושב השטחים פרץ את מחסום הכניסה לשדה מכביש 1, , והמאבטח בשער שחשש מדריסה ביצע ירי של כדור אחד לעבר הרכב. כעבור זמן קצר נמצא הרכב ליד תחנת דלק שסמוכה לשער, ולאחר סריקות נתפס הנהג שהועבר לידי המשטרה

זמן צפייה: 01:38

אירוע חריג בנתב"ג: גנב רכב פלסטיני פרץ הלילה (חמישי) את מחסום הכניסה לנמל התעופה בן גוריון מכביש 1, והמאבטח בשער שחשש מדריסה ביצע ירי של כדור אחד לעבר הרכב. כעבור זמן קצר נמצא הרכב ליד תחנת דלק שסמוכה לשער, ולאחר סריקות נתפס הנהג, תושב השטחים, שנעצר על ידי המאבטחים של נתב"ג והועבר לידי המשטרה. הבוקר הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו.

מתחקור ראשוני של מנהל נתב"ג עולה כי הרכב נגנב מאזור בת ים, בידי פלסטיני תושב אזור רמאללה בשנות ה-30 לחייו. לאחר שמאבטחי השער הפעילו את מחסומי העצירה הרכב המשיך לנסוע - ואז מאבטח שהגיע מכיוון השער הצפוני ביצע חסימה. נהג הרכב הגנוב ניסה לעקוף את הרכב החוסם ולדרוס את המאבטח, שבשלב הזה ביצע ירי ופגע ברכב. לאחר שהרכב נעצר הנהג נמלט, ונלכד כשהוא מסתתר בשיחים.

מאולם הנוסעים ישר לבטן המטוס. נתב''ג 2023
נתב''ג 2023 | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

כלל הטיסות הלילה יצאו במועדן, והשדה חזר לשגרה. מדוברות רשות שדות התעופה נמסר כי ייתכנו איחורים בהמראות הבוקר. מנכ"ל הרשות חגי טופולנסקי אמר הבוקר: "תפקוד מבצעי ומקצועי הכולל חתירה למגע ופעולה מקצועית הראויים לכל הערכה, ישר כח , גאים שאלו כוחותינו וזו הרמה המקצועית שלהם כמו כן נבצע תחקיר מבצעי לצורך הפקת לקחים".