בן 49 נאשם שתקף נהג מונית בת"א: "סע, יא שמאלני"

זמן צפייה: 08:12

כשבוע אחרי שפורסם התיעוד המזעזע של תקיפת נהג המונית שלמה יצחקי, בן 70, בתל אביב - הוגש אתמול (שני) כתב אישום נגד תושב העיר בן 49 בגין תקיפת קשיש הגורמת חבלה של ממש ואיומים.

מהמשטרה נמסר: "תחילתה של החקירה בשבוע שעבר, עת דווח הארוע למוקד 100. על-פי החשד, ב-20 באוגוסט 2023 נכנס הנאשם עם בתו הפעוטה למוניתו של נהג המונית בן 70 ברחוב אבא אחימאיר בת"א. הנהג התלונן בפני הנאשם על ההמתנה ובתגובה - קילל אותו הנאשם. הקורבן ביקש שהנאשם ייצא מהמונית ובתגובה לכך איים עליו הנאשם. כשיצא הקרבן לסגור את הדלת, שהנאשם השאיר פתוחה, הכה אותו הנאשם באגרופים בפניו, בראשו ובחזהו, וגרם לו חבלות שדרשו טיפול רפואי, לרבות דימום בפניו.

"עם קבלת התלונה פתחה תחנת ת"א צפון בביצוע פעולות לאיתור החשוד במעשה, ותוך זמן קצר איתרה ועיכבה לחקירה בתחנת גלילות את החשוד בתקיפה, תושב ת"א בן 49. בתום חקירה מהירה הוגש אתמול כאמור נגד החשוד במעשים כתב אישום חמור בגין תקיפת קשיש ואיומים ובקשה לעצור אותו עד תום ההליכים נגדו".

Capture
שלמה יצחקי, נהג המונית שהותקף בתל אביב

יצחקי, נהג מונית בחברת "גט טקסי", הגיע לקריאה של לקוח שביקש מונית לבניין מספר 14. הוא עצר סמוך לתחנת אוטובס, ואחרי המתנה ארוכה של הנהג בשל איחור הנוסע, הוא נאלץ להתקדם כמה מטרים כדי לא להפריע לתנועה.

הנוסע נכנס למונית עם בתו, והחל לקלל את יצחקי ולתקוף אותו מילולית על שלא עצר בכתובת המדויקת. יצחקי סירב להמשיך בנסיעה ודרש מהנוסע לצאת מהרכב. הנוסע עזב והשאיר את הדלת האחורית פתוחה. יצחקי יצא מהמונית על מנת לסגור את הדלת ושם, באמצע הכביש, הוא הכה אותו.