בגלל חוב של 250 ש"ח: פוענח רצח אודי שטרן בצפת

בתום חקירת המשטרה, כתב אישום הוגש נגד בלאל סארה שלפי החשד רצח את חברו אודי שטרן בדירתו בחודש שעבר. סארה הכה את שטרן בראשו במהלך ויכוח על חוב כספי, נמלט, ונמצא 12 ימים לאחר מכן כשהוא מסתתר בדיר כבשים בכפר בצפון

זמן צפייה: 00:27

בתום חקירת משטרה פוענח רצח אודי שטרן בן ה-32 בעיר צפת בחודש שעבר, וכתב אישום הוגש היום (חמישי) החשוד ברצח בלאל סארה בן ה-29, שעל פי פרטי החקירה ביצע את מעשיו במהלך ויכוח שהתפתח בינו לבין הקורבן בעקבות חוב כספי בגובה 250 ש"ח.

ב-5 בינואר השנה התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל בעקבות "חשש לחיי אדם". על פי הדיווח, אדם שגר לבדו בדירה בעיר צפת לא ניראה במשך מספר רב של שעות, ושבכל הזמן כלבו נובח בתוך הדירה באופן חריג המעורר חשד.

החשוד ברצח בלאל סארה
החשוד ברצח בלאל סארה | צילום: דוברות המשטרה

זירת הרצח בצפת
זירת הרצח בצפת | צילום: דוברות המשטרה

שוטרי מחוז צפון שהגיעו אל מקום האירוע ביצעו הערכת מצב בשטח, ומשעלה החשש לשלומו, נפרצה דלת הבית בסיוע כוחות כיבוי והצלה, ובתוך הדירה אותרה גופתו של שטרן כשעליה סימני אלימות. לזירת האירוע זומנו חוקרי הזיהוי הפלילי, וגופתו של הקורבן נשלחה לבדיקה במכון לרפואה משפטית, כשבמקביל נפתחה חקירה בחשד לרצח, שהועברה לאחריות היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) כנרת של המשטרה.

לאחר שחלה התקדמות בשלבי החקירה, עלה כי בלילה הקודם לדיווח, במהלך מפגש חברי של מספר אנשים במקום הסמוך לדירתו של שטרן, התפתח כאמור ויכוח בעקבות חוב של 250 ש"ח בינו לבין חברו בלאל סארה, במהלכו הכה בלאל את המנוח בראשו ולאחר מכן עזב את המקום.

דלתו של אודי שטרן
דלתו של אודי שטרן | צילום: דוברות המשטרה

בתום פעולות חקירה וכ-12 ימים לאחר הרצח ולאחר שנמלט, נעצר בלאל לאחר שהסתתר בתוך דיר כבשים באזור הכפר ראמה. היום כאמור הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים בידי פרקליטות מחוז צפון.