תושב פ"ת מואשם ברצח אביו: "דקר בעוצמה במטרה לגרום למותו"

כתב אישום הוגש נגד פבל נטחין, בן 47. זאת, לאחר שנטל שתי סכינים בבית הוריו ודקר את אביו לעיני אמו, ששלפה את הסכין מידיו והשליכה אותה מהחלון. אחרי הגעת צוותי הרפואה, נקבע מותו של האב

גבר אזוק (אילוסטרציה)
גבר אזוק (אילוסטרציה) | צילום: Shutterstock

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי כתב אישור נגד תושב פתח תקווה, פבל נטחין, בן 47, בגין רצח בכוונה תחילה בנסיבות מחמירות לאחר שדקר למוות את אביו.

על פי המתואר בכתב האישום, הנאשם שהה בדירת הוריו ונטל מהמטבח שתי סכיני אוכל אותן הטמין במכנסיו, והלך לכיוון חדר השינה שם שהה אביו. כשהגיע לחדר השינה, שלף הנאשם את הסכינים ודקר את אביו בעוצמה מספר פעמים בכוונה לגרום למותו. בשלב זה החל אביו של הנאשם לצעוק כי הנאשם רוצח אותו, התרומם מהמיטה ואחז בנאשם.

למשמע צעקותיו של האב, נכנסה האם ששהתה בסלון לחדר השינה, שלפה מידו של הנאשם את הסכין והשליכה אותה דרך חלון חדר השינה. האם הזמינה אמבולנס לבקשתו של האב, כאשר בינתיים השתחרר הנאשם מאחיזתו של אביו והלך לכיוון סלון הבית. אביו הפצוע הלך בעקבותיו, עד שהתמוטט ונפל ארצה. בעקבות מעשיו של הנאשם, נקבע מותו של אביו על ידי כוחות ההצלה שהוזעקו לדירה. במקביל לכתב האישום הוגשה גם בקשת מעצר עד תום ההליכים.