ירד מהאופניים, שלף אקדח - וירה: נעצר חשוד ברצח הנתין הזר בת"א

החשוד בן ה-37, גם הוא נתין זר מסודן, תועד כשהוא חונה את אופניו בפתח חנות בדרום העיר ויורה למוות בגבר בן 31 מהקהילה הסודנית, שמותו נקבע תוך זמן קצר בביה"ח איכילוב. בתוך כמה ימים פשטו בלשי ימ"ר ת"א על ביתו בעיר ועצרו אותו. הרקע לאירוע - סכסוך בין עבריינים בנוגע לסמים | צפו בתיעוד הירי הקטלני

זמן צפייה: 00:33

נתין סודני בן 37 נעצר אתמול (שלישי) בחשד לרצח הנתין הזר בן ה-31 שנורה למוות ביום שבת האחרון בדרום תל אביב. החשוד נעצר לאחר שבלשי הימ"ר פשטו על ביתו בתל אביב והביאו אותו לחקירה. בתום דיון שנערך הבוקר בבית המשפט, הוארך מעצרו של החשוד בשמונה ימים. תיעוד הרצח בפתח הכתבה.

בתיעוד הרצח, נראה החשוד מגיע לפתח חנות בשדרות הר ציון בעיר כשהוא לבוש כשליח של וולט, חונה את אופניו החשמליים, דורך את אקדחו ואז יורה בקורבן מספר כדורים מטווח אפס. הגבר הובהל במצב אנוש לבית החולים איכילוב שבעיר, שם נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירת המקרה, ועל פי החשד הרקע לרצח הוא סכסוך בין עבריינים בנוגע לסמים.

"אנחנו נמצאים ברצף של אירועים המצריכים מאיתנו מאמץ ומשאבים לא פשוטים, פעילות זו מדגישה את הנחישות והחתירה של השוטרים להביא את העבריינים לדין ולחזק את תחושת הביטחון של הציבור בת"א. לא נרפה, ונהפוך כל אבן עד שנבוא חשבון עם העבריינים כפי שפעלנו באירוע הזה", מסר מפקד מחוז ת"א, ניצב פרץ עמר.

שוטרים במהלך המהומות בת"א אריתראה
שוטרים במהומות האלימות בת"א בתחילת החודש | צילום: עומר פיכמן, פלאש 90

זמן קצר לפני הירי הקטלני, עשרה נתינים זרים ממוצא אריתריאי נפצעו בדרגות חומרה שונות בקטטות שהתרחשו במהלך הלילה בין תומכי ומתנגדי המשטר האריתריאי בשכונת התקווה שבדרום תל אביב. שני מהפצועים, גבר כבן 40 וצעיר כבן 20, פונו במצב קשה. שמונה פצועים נוספים, בהם שלושה במצב בינוני וחמישה במצב קל, הובהלו לבתי החולים. המשטרה עצרה 15 חשודים בחשד למעורבות באירועים האלימים.