הרצח בלוד: בני הזוג היו בהליך גירושים - ותכננו לטוס לחו"ל יחד

שעות לאחר הרצח הקשה בלוד, ראש העיר יאיר רביבו התראיין לחדשות 13 וחשף פרטים נוספים אודות המקרה. לדברי רביבו, בני הזוג היו בהליכי גירושין באחרונה, והבוקר - הם היו אמורים לטוס לחו"ל יחד. לפי מידע שהגיע לידי חדשות 13, הרצח הנורא אירע בחדר השינה של בני הזוג, כששניים מילדיהם שהו בבית באותו העת

זמן צפייה: 00:21

פרטים חדשים נחשפים על הרצח בלודשעות לאחר הרצח הקשה בלוד הבוקר (ראשון), ראש העיר יאיר רביבו התראיין לחדשות 13 וחשף פרטים נוספים אודות המקרה. לדברי רביבו, בני הזוג היו בהליכי גירושין באחרונה, והבוקר - היו אמורים לטוס יחד לחו"ל.

"ברגע אחד של אי שפיות של בעלה - נפגעים חיים. דבר אחד בטוח - אנשים במדינה הזאת נמצאים בסיר לחץ נפשי. אני חושב שהרשויות בכלל לא מודעות למה שקורה, ואין להן כלים להתמודד עם זה", אמר ראש העיר. עוד הוסיף רביבו: "הכל התנהל שם כשורה, איבדתי הבוקר חברת ילדות".

לפי מידע שהגיע לידי חדשות 13, הרצח הנורא אירע בחדר השינה של בני הזוג כאשר בן הזוג פגע באשתו באמצעות משקולת, כששניים מילדיהם שהו בבית באותו העת. הנרצחת ז"ל, היא בת דודה של הנרצח אורן בן יפתח, אחד מנרצחי הפיגוע הנוראי באלעד, שהתרחש בתחילת חודש מאי.

זירת הרצח בלוד
זירת הרצח בלוד | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

יוזכר כי הבוקר, האישה בת ה-53 אותרה בביתה כשהיא ללא רוח חיים בביתה בלוד. צוותי מד"א שהגיעו למקום איתרו את האישה כשהיא מחוסרת הכרה, על גופה סימני אלימות, ונאלצו לקבוע את מותה. בעלה, תושב לוד בשנות ה-50 לחייו גם הוא, נעצר על ידי המשטרה בחשד לרציחתה בביתם לאחר שהתקשר למשטרה ואמר כי רצח את אשתו.

הפראמדיקים של מד"א אסף דומן ושיר חבר סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את האישה שוכבת מחוסרת הכרה בתוך הדירה. היא הייתה ללא דופק וללא נשימה עם סימני אלימות ולאחר בדיקות רפואיות קבענו את מותה".