"את היום תמותי": הסתיימה חקירת האב החשוד ברצח בתו בהוד השרון

מהחקירה עולה כי לפי החשד, הרקע למעשה היה מערכת יחסים מתוחה וסכסוך מתמשך בין בני הזוג. "כשהאישה הצליחה להתרומם וניסתה לצאת מהבית - החשוד דקר אותה שוב ושוב"

זמן צפייה: 00:46

הרצח בהוד השרון: על פי החשד שעולה היום (חמישי), בסיום חקירת המשטרה, אב המשפחה מהוד השרון רצח את בתו התינוקת וניסה לרצוח את אשתו ובתו על רקע סכסוך ומערכת יחסים מתוחה בין בני הזוג. עוד עלה מהחקירה כי ברק בן עמי, בן ה-37, היכה באגרוף את פניה של אשתו בבוקר האירוע, בעוד היא מחזיקה את בתם התינוקת. לאחר מכן הוא חנק אותה ואמר לה: "את היום תמותי".

אחרי שסבר כי אשתו מתה, הלך למטבח, נטל סכין ודקר את בנותיו. כשהבחין כי אשתו החלה לזוז, החל לדקור גם אותה. האישה הצליחה להתרומם וכשניסתה לצאת מהבית, החשוד דקר אותה שוב ושוב.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

מכון המחקר של הכנסת: בישראל יש רק 1,437 מכשירי הנשמה פנויים

בג"ץ קבע: עמיר פרץ מונה ליו"ר הכנסת הזמני לשם כינוס המליאה

נתניהו וגנץ שוחחו: הנחו את צוותי המו"מ לחזור לשולחן הדיונים

ברק בן עמי החשוד ברצח ביתו בהוד השרון
ברק בן עמי החשוד ברצח ביתו בהוד השרון | צילום: אינסטגרם

האם פונתה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה כשהיא במצב קשה ואילו בנותיה פונו לביצ החולים מאיר בכפר סבא כשמצבן קשה ואנוש. לאחר זמן קצר נאלצו הרופאים לקבוע מותה של התינוקת בת ה-10 חודשים. השוטרים איתרו במקום האירוע את האב לאחר שפצע את עצמו, כשהוא מודה בפניהם "אני עשיתי את זה".

מעצרו של בן עמי הוארך מעת לעת, ולפני כשבועיים הותר לפרסום כי שמו של החשוד הוא ברק בן עמי. במשטרה נבדקת האפשרות כי המניע לרצח הוא רצון האישה לסיים את מערכת היחסים עמו. בתוך כך, מצבה של האם השתפר, והיא עודכנה על ידי הצוות של בית החולים על מות בתה התינוקת. האישה עודכנה גם במצבה של בתה הבכורה בת השלוש, שממשיך להיות קשה.

אירוע דקירה בהוד השרון
אירוע דקירה בהוד השרון | צילום: חדשות 13

הסבתא, שנכדתה נרצחה ובתה נדקרה, מסרה באמצעות גורמי בית החולים: "עבר עלינו אסון נוראי, ואנחנו מבקשים את השקט לנסות לעכל ולהתאושש". בהמשך תישקל האפשרות להעביר אותה למרכז הרפואי מאיר כדי שתהיה בסמוך לבתה בת השלוש שמאושפזת עדיין במצב קשה במחלקת בטיפול נמרץ.

יום לפני הארכת מעצרו נחקר האב לראשונה, זאת לאחר ששוחרר מבית החולים שבו אושפז לאחר שניסה להתאבד. לדברי המשטרה, בחקירתו אמר לשוטרים כי הוא מבולבל, לא מבין מה הוא עשה ולא הפסיק לבכות. עוד נמסר כי הוא אמר: "אני יודע שאני עשיתי את זה, אני מבולבל, אני יודע שעשיתי מעשה נוראי. אבל אני לא יודע למה".