הרצח בהרצליה: בתה של האישה שנדקרה למוות נעצרה

לאחר שיעל בן אברהם נמצאה ללא רוח חיים בביתה ברחוב הקרן, בעלה בן ה-70 נכלא ובכוונת המשטרה לבקש את הארכת מעצרו. בנוסף, עצרו החוקרים את קרובת משפחתה של הקורבן, בת 32, ובסיום חקירתה היא נכלאה

זמן צפייה: 00:14

לאחר שיעל בן אברהם בת ה-68 נמצאה אתמול (רביעי) ללא רוח חיים בביתה ברחוב הקרן שבהרצליה, חקירת החשד לרצח הוטלה על היחידה למניעת פשיעה במרחב ירקון. בסיום חקירת החשוד, בעלה בן ה-70 של המנוחה - הוא נכלא, והיום בכוונת המשטרה לבקש את הארכת מעצרו בבית המשפט.

בנוסף, אתמול עצרו החוקרים את בתה של הקורבן, בת 32 מהרצליה, ובסיום חקירתה היא נכלאה. מחר תובא החשודה בפני שופט לדיון בעניינה בבית משפט השלום בתל אביב. בתה חשודה גם בשיבוש - במשטרה יבקשו את הארכת מעצרה על מנת לבדוק את מעורבותה באירוע.

עורך הדין ניר דוד המייצג את החשודה מסר: "בתה של המנוחה נעצרה על לא עוול בכפה. לפי הראיות אב המשפחה הוא אשר ביצע את הרצח ללא כל מעורבות נוספת. אני משוכנע שבדיון הבא תבין גם המשטרה את המובן מאליו והבת האומללה תשתחרר ללא כל תנאי מגביל".

כזכור, האישה נמצאה בחדר המדרגות ליד המעלית - שם התמוטטה. ההערכה היא שבינה לבין בעלה התפתח ריב, ובשעה שהאישה ביקשה לצאת מהדירה - היא נדקרה. מהמשטרה נמסר כי מותה של האישה נקבע על ידי גורמי רפואה, ושבעלה של הקורבן נכח במקום ונעצר על ידי השוטרים.

הזירה בהרצליה
הזירה בהרצליה | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

מחקירה ראשונית עלה כי בין בני הזוג התנהל סכסוך גירושין ומעת לעת התגלעו ביניהם ויכוחים על רכוש. ביולי השנה, במהלך אחד הוויכוחים, התקשרה האישה למשטרה לאחר שהבעל הרים עליה את קולו. במקרה זה לא נפתחה חקירה. היום, אחד השכנים שמע צעקות ועלה לקומה השביעית - שם הוא מצא את האישה בחדר המדרגות כשהיא פצועה ושותתת דם. שוטרים שהגיעו למקום מצאו את הבעל בדירה מחכה להם. הוא קשר את עצמו והודה במעשה.

פרמדיק מד"א שי רענן וחובש רפואת חירום במד"א בנימין סעדיה, סיפרו: "כשהגענו לזירה חברנו לכוחות המשטרה ונכנסנו לבניין. ראינו אישה מחוסרת הכרה ועם פציעות חודרות בגופה, ביצענו בה בדיקות רפואיות. היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".

יעל בן אברהם
יעל בן אברהם

יו"ר נעמת, חגית פאר, אמרה כי "ביום הבחירות יש מי שבחר לגדוע את חייה של אישה נוספת בישראל. כולי תקווה שהממשלה הבאה שתקום, לא משנה איזו, תציב את נושא המאבק באלימות במשפחה כחלק מסדר עדיפויותיה ולא רק לפני בחירות ובמסגרת קמפיינים".