"שחטתי אותה": בת 26 נרצחה בדקירות בנגב, אחיה נעצר

לאחר שלושה נרצחים בסוף השבוע האחרון, הלילה הובאה אישה תושבת כסייפה לתחנת מד"א בערד כשגרונה משוסף ושם נקבע מותה. אחיה, בן 28, הודה ונעצר בחשד לרצח. ברמלה נדקר נער כבן 16 ונפצע קשה

זמן צפייה: 00:42

האלימות גואה: תושבת כסייפה בת 26 נרצחה הלילה (ראשון) והובאה לתחנת מד"א בערד כשהיא מחוסרת הכרה, עם סימני אלימות וללא סימני חיים - מותה נקבע במקום. אחיה של הצעירה, בן 28, הביא אותה לאחר ששיסף את גרונה והודה: "שחטתי אותה". ברמלה נפצע קשה נער בן 16 באירוע דקירה.

האישה, תושבת היישוב הבדואי כסייפה, נמצאה ברכבה עם חבלות קשות וסימני דקירה. היא הובאה לתחנת מד"א בערד, שם נקבע מותה. אחיה בן ה-28, גם הוא תושב כסייפה, נעצר בחשד לרצח לאחר שהסגיר את עצמו. מדובר ברצח העשירי של אישה מתחילת 2023.

מלשכתו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר נמסר כי הבוקר הוא שוחח עם מפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי בעקבות ריבוי מעשי הרצח במגזר הערבי בכלל ואירוע הירי ברהט בפרט. בשיחה סיכמו השר והמפכ"ל כי המשטרה תיערך באופן מיידי להצגת תכניות עבודה למלחמה באלימות במגזר הערבי, עם אישור תקציב המדינה המעניק למשטרה תוספות תקציביות של שכר ויכולת גיוס של 3225 שוטרים במקביל ללוחמי המשמר הלאומי.

כמו"כ סיכמו השר והמפכ"ל, כי המשטרה תתגבר באופן מיידי את כמות השוטרים ברהט. השר בן גביר: "אירועי הרצח במגזר כואבים ומחייבים טיפול שורשי בפשע במגזר. היעדר המשילות היא הגדרת הבעיה, ולכן חייבים בהקדם משמר לאומי חזק, שיחד עם תוספת אלפי השוטרים והמשכורות שסיכמנו בתקציב, יעניק כוח משמעותי לטיפול בבעיה".

Whatsapp Image 2023 03 20 At 1
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר | צילום: רויטרס

בתוך כך, הלילה נפצע נער כבן 16 באורח קשה באירוע דקירה ברחוב דליה רביקוביץ ברמלה. הוא פונה לבית החולים אסף הרופא בראשון לציון כשהוא בהכרה. הרקע לאירוע ככל הנראה פלילי, המשטרה פתחה בחקירה. קטין בן 16 נעצר בחשד לדקירה ובסיום חקירתו נכלא. בהמשך היום יובא להארכת מעצר.

ד"ר פחרי דרבאשי, רופא מתנדב באיחוד הצלה והחובש שלום לוי סיפרו: "הענקנו לו סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים שמיר-אסף הרופא במצב קשה. לדברי השכנים ועוברי אורח הוא נפצע כתוצאה מאלימות".

הילד מוחמד סלאמה הואש וזירת הרצח
הילד מוחמד סלאמה הואש וזירת הרצח

האירוע מצטרף לאירועי אלימות נוספים, לאחר שאתמול נהרג מוחמד סלאמה הואש בן ה-11 מירי שפרץ בעקבות סכסוך בשכונה 5 ברהט, לאחר שנמצא כשהוא במצב אנוש. במשטרה התקבל דיווח אודות האירוע, בו נפצע בנוסף נער כבן 17 במצב קל עם פציעות חודרות. באירוע ירי נוסף בעקבות סכסוך בין עבריינים, מצא את מותו תושב שפרעם, שאדי נג'אר בן ה-39, הנרצח השלישי בחברה הערבית תוך יממה אחת.

ביום שישי האחרון חמזה אבו גאנם בן ה-25 נהרג מירי ברחוב בן יהודה לוד. על פי צוותי רפואה שהגיעו למקום, הגבר, תושב העיר, נמצא כשהוא פצוע במצב אנוש לאחר שחזר ממסגד ופונה לבית החולים אסף הרופא, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

Whatsapp Image 2023 04 12 At 1
שוטרים בזירת האירוע ברחובות | צילום: חדשות 13

בשבוע שעבר נרצחה אישה בת 76 בדירתה ברחובות. בעלה, בן 86, נעצר בחשד לרצח והכחיש. הבעל הוא שהתקשר למד"א וכשהגיעו החובשים למקום הבחינו שהאישה סובלת מחבלות והזעיקו משטרה.