הותר לפרסום: ילנה גרנברג היא הצעירה שנרצחה ברחובות

בת ה-27 תושבת ראשל"צ, הייתה סטודנטית במכללת פרס. תושב בת ים בשנות ה-20 לחייו החשוד ברצח היה אובססיבי אליה, קשר את עצמו לרצח ואף נמצא ברכבו הכלי בו לכאורה השתמש. "אחותי הקטנה היפה נרצחה בדם קר"

זמן צפייה: 03:32

ילנה גרנברג בת ה-27 מראשון לציון היא הנרצחת שגופתה אותרה הבוקר (חמישי) בשדה פתוח בסמוך לרחובות. "אחותי היפה הקטנה נרצחה בדם קר", כתבה אחותה נדיה בפוסט באינסטגרם. החשוד ברצח, תושב בת ים בשנות ה-20 לחייו, היה על פי המשטרה אובססיבי לצעירה, ללא עבר פלילי ואף ביצע את שירותו הלאומי במשטרה, כך נודע הערב לחדשות 13.

על פי חוקרי המשטרה, ילנה לא נענתה לחיזוריו של החשוד, שרצה בה כבת זוג בזמן שהיא ראתה בו חבר בלבד.  אמש במהלך בילוי של השניים ילנה התקשרה לאחותה וסיפרה שהיא חוששת שמשהו לא טוב קורה, וכי החשוד במצב נפשי לא טוב. לאחר מכן, השיחה התנתקה והטלפונים של השניים נותרו לא זמינים.

ילנה גרנברג, בת 27 מראשון לציון, הנרצחת שנמצאה ברחובות
ילנה גרנברג, בת 27 מראשון לציון, הנרצחת שנמצאה ברחובות

על פי הערכת המשטרה, החשוד לא רצח את גרנברג במקום בו אותרה הגופה, אלא רצח אותה ברכבו ולאחר מכן הביא אותה לזירה, שם השליך את גופתה. כאשר השוטרים הגיעו אליו הוא קשר את עצמו כמעט מיידית למעשה, ברכב נמצא הכלי שבאמצעותו ביצע לכוארה את הרצח ועוד קודם לבוא השוטרים לביתו החשוד ניסה להתאבד באמצעות נטילת כדורים.

ילנה גרנברג, בת 27 מראשון לציון, הנרצחת שנמצאה ברחובות
ילנה גרנברג, בת 27 מראשון לציון, הנרצחת שנמצאה ברחובות

מוקדם יותר היום סיפרה נדיה, אחותה של ילנה לחדשות 13: "הם היו רבים הרבה. הוא היה מתוסכל שהיא לא איתו. הוא היה מחזר אחריה, משלם עליה. הוא לארג' באופי שלו, הוא אדם טוב".

"אתמול קבענו שניפגש לראות האח הגדול אני אמרתי לה שאכין משהו לאכול", סיפרה האחות הגדולה, "היא למדה במכללת פרס ברחובות, והייתה באותו יום בפקולטה החקלאית. היא הייתה אמורה לבוא איתו. הם היו חברים טובים, הוא היה מאוהב בה. הוא היה מסיע אותה לכל מקום. היה ברור שהיא תבוא איתו".

בהמשך סיפרה האחות כי עד מהרה שינו השיחות בין השתיים כיוון, "היא איחרה ולא הבנתי למה היא לא מגיעה". לאחר מכן כשיצרו קשר שוב, אמרה הנרצחת לאחותה כי החבר שלה, החשוד ברצח לא מרגיש לא טוב, נמצא בהתקף חרדה והם מתעכבים.

"היא סיפרה שהם עצרו בכביש, היא אמרה שהוא על הפנים והוא בוכה לה", סיפרה האחות, "אני בטוחה שהוא רצח אותה בדקירות. היו סימני אלימות שריטות על הפנים, ראיתי את הגופה".