בן 35 מקריית אונו חשוד שאנס עשרות קטינות ונערות עם מוגבלות

מאיר גבריאל, בן 35 מקריית אונו, חשוד בעבירות של אינוס במרמה של קטינות, נערות עם מוגבלות ונשים - תוך התחזות וניצול מצבן הנפשי. זהותו הותרה לפרסום "לצורך איתור נפגעות נוספות". במשטרה סבורים כי ישנן עשרות מתלוננות

זמן צפייה: 00:41

המשטרה התירה לפרסום היום (שני) את זהותו של מאיר גבריאל, בן 35 מקריית אונו, החשוד בעבירות של אינוס במרמה של קטינות, נערות עם מוגבלות ונשים תוך התחזות וניצול מצבן הנפשי. זהותו הותרה לפרסום "לצורך איתור נפגעות נוספות". במשטרה סבורים כי ישנן עשרות מתלוננות.

שוטרי תחנת נהריה פתחו בחקירה נגד החשוד לפני כחודש, עם קבלת דיווח על אודות חשד לביצוע אונס ומעשים מגונים בנסיבות מחמירות כלפי נערה עם מוגבלות, "תוך שהוא מנצל את מצבה ומבצע בה אינוס ומעשים מגונים בנסיבות מחמירות". על-פי החשד, גבריאל נהג להתחזות לצלמת בשם 'יובל' ולהציע את "שירותו" לנשים שחיפשו עבודה ברשת. לפי החשד, הוא פיתח עם אותן נשים שיחות, רכש את אמונן והציע להן "להצטלם לקמפיין תמורת תשלום נאה" תוך שהוא קובע איתן שעה ומקום - בדרך כלל בביתן.

במשטרה אמרו כי "רגע לפני מועד הפגישה, התחזה החשוד שוב לדמות אחרת - הפעם לצלם בשם 'אבי',  בטענה כי הצלמת 'חולה' והוא מחליף אותה. הוא אמר כי 'הכול מתואם ואין ממה לחשוש'".

התמונה באמצעותה התחזה החשוד מאיר גבריאל לצלמת בשם יובל עבירות מין אינוס משטרה
התמונה באמצעותה התחזה החשוד מאיר גבריאל לצלמת בשם יובל | צילום: דוברות המשטרה

במשטרה חושדים כי גבריאל הגיע אל דירתה של נערה בת 16 עם מוגבלות בנהריה - שם ביצע בה את זממו. בשבוע שעבר פשטו השוטרים על דירתו בקריית אונו, ותפסו מחשבים ואמצעים טכנולוגיים נוספים הקושרים אותו לחשדות וביצוע עשרות מקרים דומים בשנה החולפת.  הוא נעצר לחקירה, שבסיומה נכלא. מעצרו הוארך עד 17 באפריל.

במשטרה פנו לציבור וביקשו מנשים שחושדות שנפלו קורבן למעשיו של גבריאל "להגיע אל תחנת המשטרה הקרובה או לתחנת נהריה לצורך הגשת תלונה מסודרת".