רצח הנער בראשל"צ: ישראל מבקשת להסגיר חשוד מרוסיה

פרסום ראשון: חודשיים אחרי רצח נתנאל אהרון בן ה-15, המשטרה הגישה את הבקשה לשלטונות במוסקבה, אולם בשל העובדה שהחשוד ברצח הוא בעל אזרחות זרה, לא בטוח שברוסיה ייעתרו לה. המשטרה צפויה להטיס צוות שיחקור את החשוד. בשבוע הבא יוגש כתב אישום נגד שלושה מעורבים אחרים ברצח

זמן צפייה: 01:20

פרסום ראשון: משטרת ישראל ביקשה את הסגרתו של קטין בן 15 מרוסיה לישראל, בעודו חשוד מרכזי ברצח נתנאל אהרון בן ה-15 בראשון לציון בתחילת חודש ינואר. במקביל חוקרים ממשטרת ישראל צפויים לנסוע לרוסיה ולחקור את הקטין משם. לקטין אזרחות רוסית ולכן לא בטוח שהשלטונות ימהרו להסגיר אותו.

נתנאל אהרון נרצח בראשון לציון כאשר ארבעה קטינים רדפו אחריו, השיגו אותו בבית ברחוב רש"י בעיר ודקרו אותו למוות. מיד לאחר מכן החבורה נמלטה, שרפה את הבגדים ובסיוע קטינים נוספים שיבשה חקירה. חודש לאחר מכן נעצרו חמישה חשודים ברצח, שהיה מתוכנן, ככל הנראה על רקע סכסוך מקומי בין חבורות נערים בעיר.

זירת הרצח של נתנאל אהרון בראשון לציון
זירת הרצח של נתנאל אהרון בראשון לציון

במהלך החקירה הסמויה גילתה היחידה המרכזית במחוז מרכז את שמות החשודים ובתוך כך נודעה שאחד הקטינים החשודים עזב את ישראל. תחילה חיכו לו שיחזור, אולם בחלוף הזמן החקירה הפכה גלויה והחשוד טרם חזר לישראל. החקירה ממשיכה להתקדם, ובשבוע הבא ככל הנראה יוגש כתב אישום נגד שלושה מהמעורבים ברצח, וכתבי אישום נוספים יוגשו נגד קטנים אחרים על סיוע.