פרשת השחיתות בפתח תקווה: ראש העירייה רמי גרינברג זומן שוב לחקירה

חשודים נוספים עוכבו לחקירה בפרשה המתנהלת ביחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433. המעורבים חשודים בביצוע עבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים, רישום כוזב במסמכי תאגיד, הלבנת הון ועבירות על פי פקודת מס הכנסה וחוק מס ערך מוסף

זמן צפייה: 00:39

ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג זומן הבוקר (שלישי) שוב לחקירה, ובמקביל המשטרה עיכבה חשודים נוספים בחקירת השחיתות המתנהלת ביחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433. המעורבים חשודים בביצוע עבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים, רישום כוזב במסמכי תאגיד, הלבנת הון ועבירות על פי פקודת מס הכנסה וחוק מס ערך מוסף.

כזכור, חקירת המשטרה בפרשה הפכה לגלויה בחודש אוגוסט, בעקבות חשד כי במהלך מערכת הבחירות לרשויות המקומיות שנערכו בשנת 2018, העבירו בעלי עניין כספים בסך מאות אלפי שקלים לקמפיין הבחירות של גרינברג לראשות העיר, ובתמורה הוא הבטיח להם שיפעל לקידום ענייניהם הכלכליים לאחר היבחרו.

ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג
ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג

החקירה הסמויה נגד ראש העיר מתנהלת יותר משלוש שנים, כאשר כבר בשנת 2019 נאספו חומרים על גרינברג ואנשיו, בוצעו מעקבים של בלשים אחרי חלק מהדמויות ואף בוצעו האזנות סתר שהושמעו לחשודים. על פי החשד המעורבים ביצוע עבירות של שוחד בהיקף של בין 2 ל-3 מיליון שקלים,

החקירה מתנהלת בשיתוף יחידת יהלום של רשות המיסים ומלווה על ידי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה, והבוקר כאמור זומן גרינברג לחקירה נוספת ועוכבו חשודים נוספים, בעקבות התפתחויות משמעותיות בחקירה.