תמורת תשלום: בן 21 חשוד בהפצת תמונות וסרטוני עירום של קטינות

בסיום חקירה סמויה, נעצר החשוד תושב רמלה בחשד ששלח בקבוצת הטלגרם אותה ניהל מאות קבצים בעלי תוכן מיני של עשרות נשים שונות - ללא ידיעתן. עוד עולה כי הצעיר גבה כסף מחברי הקבוצה שביקשו לקבל גישה לתוכן ששיתף

זמן צפייה: 00:52

תושב רמלה כבן 21 נעצר הבוקר (ראשון) בחשד שהפיץ בקבוצת טלגרם מאות תמונות וסרטוני עירום של קטינות ושל בגירות ישראליות ללא ידיעתן. הצעיר חשוד שהפעיל את הקבוצה בעצמו, ונעצר בסיום חקירה סמויה של מחלק הפשיעה המקוונת של משטרת מחוז תל אביב. מחר יובא לדיון בבקשה להארכת מעצרו בבית משפט השלום בעיר.

החקירה בעניין התנהלה במהלך החודשים האחרונים, בעקבות חומרים שהצטברו אודות הקבוצה הסגורה בשם "הקבוצה שהולכת לשבור את כולם 5". מפרטי החקירה עולות התכתבויות בעלות תוכן מיני בין חברי הקבוצה, תוך שיתוף סרטונים ותמונות בעלי אופי מיני, כאמור של קטינות ובגירות.

קבוצת הטלגרם שניהל החשוד
קבוצת הטלגרם שניהל החשוד | צילום: דוברות המשטרה

על פי החשד, שותפו מאות קבצים בקבוצת הטלגרם, תוך פגיעה בפרטיותן של עשרות נשים באופן בוטה. צוות החקירה הצליח לפעול בתווך המרחב הרשתי, וחשף את זהותו של החשוד המרכזי. בנוסף, מפרטי החקירה עולה כי החשוד גבה תשלום כספי ממשתמשים שביקשו ממנו גישה לתוכן ששלח בקבוצה. הבוקר, כשנעצר החשוד, ביצעו השוטרים חיפוש בביתו ומצאו מכשירים סלולריים שהיו ברשותו.