חקירת התלונה על חטיפת הצעירה בב"ש: "אי-הבנה בין המעורבים"

במרחב נגב של המשטרה הסתיימה חקירה בחשד לכליאת שווא של צעירה, תושבת באר שבע, לאחר שנפגעה בתאונה. חומרי החקירה הועברו לפרקליטות לקבלת החלטה, אך במשטרה מעריכים: "מדובר באי-הבנה"

ניידת משטרה
ניידת משטרה (ארכיון) | צילום: שאטרסטוק

לפני כשבועיים התלוננה צעירה תושבת באר שבע, כי צעיר תושב תל שבע פגע בה עם רכבו בעת שעמדה בצומת בעיר, הכניס אותה בכוח לרכבו וחטף אותה. שוטרי תחנת באר שבע פעלו לאיתור החשוד והוא אותר ונעצר בחשד לכליאת שווא ונהיגה פוחזת.

בחקירתו הודה הנהג כי פגע בטעות עם רכבו בצעירה, אך טען כי לאחר מכן הוא ביקש לסייע לה. הוא טען בחקירה כי נבהל מהתאונה וביקש לקחת אותה לטיפול רפואי במרפאה בתל שבע. רק לאחר שהבין שהמרפאה סגורה, הוא הזעיק את אביו, שהחזיר אותה, לבקשתה, לזירת התאונה.

לאחר האירוע כתבה המתלוננת כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: ״ביקשתי ממנו שיוריד אותי. הוא טען שלוקח אותי לבית החולים ואני רק מתחננת שיחזיר אותי״. במשטרה גבו עדות גם מהצעירה, אבל לאחר בדיקה, ההנחה בקרב החוקרים היא כי מדובר באי הבנה וחוסר תקשורת בין השניים.

לדברי גורמים המעורים בחקירה, לחשוד לא הייתה כוונה לחטוף אותה ולכן התיק ככל הנראה ייחקר רק בפן התעבורתי, בחשד לנהיגה פוחזת, ולא בפן הפלילי. אתמול הועבר החומר לפרקליטות לקבלת החלטה, כשבמקביל הצעירה עודכנה גם היא על ממצאי החקירה.