נהגת הרכב הפוגע בתאונה בכביש 40 נעצרה בחשד לנהיגה בשכרות

יומיים לאחר התאונה בה נהרג התינוק מעיין ונפצעו 6 מבני משפחה אחת, נהגת הרכב הפוגע, בת 25, נעצרה לאחר שבבדיקת דם שנלקחה ממנה נמצאה אינדיקציה לאלכוהול פי 3 מהכמות המותרת וכן מריחואנה. הנהגת נפצעה גם היא בתאונה, לאחר שסטתה ככל הנראה מנתיבה ופגעה ברכב המשפחה חזיתית

זמן צפייה: 02:38

נהגת הרכב הפוגע בתאונה הקשה בכביש 40 בנגב ביום רביעי האחרון נעצרה היום (שישי) בחשד לעבירות של המתה בקלות דעת, נהיגה בשכרות ותחת השפעת סמים. בבדיקת דם שנלקחה לאחר התאונה מהנהגת, בת 25 מראשון לציון, נמצאה אינדיקציה לכמות אלכוהול גבוהה פי 3 מהמותר וכן מריחואנה.

בתאונה נהרג התינוק מעיין דומנוביץ' ונפצעו 5 מבני המשפחה, בהם האב  ובנו בן ה-7 שמאושפזים במצב קשה. הנהגת נפצעה גם היא באורח בינוני ועדיין מאושפזת בבית החולים סורוקה בבאר שבע. מחקירת התאונה עלה כי היא סטתה מנתיבה והתנגשה ברכב של המשפחה חזיתית.

Captureהלווייתו של מעיין דומנוביץ' בן העשרה חודשים שנהרג בתאונה בנגב
הלווייתו של מעיין דומנוביץ' בן העשרה חודשים שנהרג בתאונה בנגב | צילום: חדשות 13

הבוקר הובא למנוחות מעיין, התינוק בן העשרה חודשים שנהרג בתאונה, בבית העלמין בכפר עציון, כאשר הוריו עדיין מאושפזים בבית החולים סורוקה בבאר שבע. סבו משה ספד לו: "איך מספידים תינוק בן עשרה חודשים? ואיך סבא מספיד את הנכד שלו? איך אבא ואמא לא נמצאים בהלוויה של הבן שלהם? זה קשה מאוד".

"אנו אנשי אמונה", הוסיף הסב, "ומאמינים שהכל לטובה אף על פי שאיננו מבינים. הלב נקרע מכאב וגעגוע. יחד עם זאת עלינו להתחזק באמונה. עם כל הקושי שאנו חשים נלמד לקבל את מעשיו של הקב"ה. יהי זכרו של מעיין דוד ברוך וצרור בצרור החיים לעד".

סבו השני של מעיין, שלום, ספד גם הוא: "מעיין דוד, נכדי, נכדנו היקר. בהולדתך מאד שמחנו. אהבנו אותך אהבת עולם בכל לבבנו בכל נפשנו. היית לנו מעיין של חיים, מעיין של שמחה מעין של אושר. בכל בוקר בשיחת וידיאו מבטך וחיוך נתן לנו שמחה ולסבתא כוחות לחיות למרות מחלתה".

תאונת הדרכים הקטלנית בנגב
תאונת הדרכים הקטלנית בנגב | צילום: דוברות מד''א

בתאונה שהתרחשה בכביש 40, מצומת הנגב לכיוון דרום, נפצעו חמישה נוספים מבני המשפחה. האב אליה ואורי בן ה-7 מאושפזים במצב קשה מאוד בטיפול נמרץ כששניהם מורדמים ומונשמים, האם מאושפזת במצב בינוני ושני ילדים בני 4 ו-6, שחר ונטע, שמוגדרים במצב קל-בינוני.

האם אילה סיפרה אתמול מבית החולים: "ברגע אחד החיים התהפכו. זכינו בילד מופלא - היום אנחנו מחזירים את המתנה הזו לקב"ה. היינו בדרך לטיול עם הילדים בעין עבדת ולאחר מכן לעל האש משפחתי ברתמים ופתאום ברגע אחד החיים התהפכו. זכינו בילד מופלא ומתוק, בן עשרה חודשים שהביא לנו כל כך הרבה אור. מלא שמחה וחיוכים. היום אנחנו מחזירים את המתנה הזו לקב"ה ומקווים שהוא ייתן לנו כוחות להמשיך לגדל משפחה שמחה, להסתכל על מה שיש, ולהודות".