מי מאיים על אלי טביב? חזיז נזרק שוב לביתו

לאחר שהסתבך מספר פעמים בשנים האחרונות ואף היה נתון לניסיון חיסול, חזיז נזרק פעם נוספת לביתו של בעלי הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים לשעבר. משטרת ירקון חוקרת את נסיבות האירוע

אלי טביב, יושב ראש בית"ר ירושלים, חוזר מהמשחק בבלגיה בו התפרעו אוהדי קבוצתו
אלי טביב, לשעבר הבעלים של בית"ר ירושלים | צילום: רויטרס

שוב מסתבך: חזיז נזרק הלילה (בין שישי לשבת) בכפר שמריהו לעבר ביתו של איש העסקים אלי טביב, ששימש כבעלי קבוצות הכדורגל בית"ר ירושלים, הפועל תל אביב והפועל כפר סבא בעבר. משטרת ירקון חוקרת את נסיבות האירוע - שהתרחש פעמים נוספות בעבר.

ב-2021 הושלך לעבר ביתו רימון הלם. טביב לא היה בבית, אך משפחתו נחרדה מהפיצוץ  - ונבדק האם בעלים של קבוצת כדורגל מליגת העל קשור להשלכת הרימון. ב-2017 חפץ חשוד הונח סמוך לביתו של איש העסקים. הרחוב נסגר לתנועה ואחרי בדיקה קצרה שללה המשטרה את האפשרות כי מדובר במטען חבלה.

אלי טביב (ארכיון)
אלי טביב (ארכיון) | צילום: פלאש 90

ביולי 2015 הוגש לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד דימיטרי רובינסקי וכן נגד שותפיו למעשה שירן דהרי (28) וישראל חיים (24) בגין ניסיון לרצוח את טביב - וב-2017 נגזר עליהם שנתיים מאסר. בעקבות הפרטים שעלו מתמלול השיחה בין המדובב לרובינסקי, השלושה הואשמו גם בשיבוש הליכי משפט והשמדת ראיות. בחודש אפריל האחרון גזר בית המשפט שנתיים מאסר בפועל על חיים ודהרי. ישראל חיים הורשע גם במתן אמצעים לביצוע פשע, שיבוש מהלכי משפט והתפרצות למקום מגורים בכוונה לבצע גניבה.