המשטרה: "חשפנו כנופייה אלימה של בני 7-12 בלוד"

הפרשה החלה עם קבלת תלונה על ניסיון גניבת קורקינט מידי נער בן 12 בעיר. אמש, שוטרי תחנת לוד הצליחו לחשוף כי מדובר ב-4 קטינים, 3 בנים ובת - החשודים בשדידה של ילדים וקשישים. לאור גילם הצעיר - דיווח הועבר לגורמי רווחה, והוריהם של הקטינים זומנו

ניידת משטרה
ניידת משטרה (ארכיון) | צילום: שאטרסטוק

המשטרה חשפה אמש (רביעי) בלוד כנופייה אלימה וחריגה במיוחד, השודדת ילדים וקשישים, כשארבעת חבריה בגיל 12-7. שוטרי תחנת לוד קיבלו בימים האחרונים מספר דיווחים מאזרחים בעיר, בדבר חבורת ילדים קטינים אשר על פי החשד מבצעים עבירות רכוש ושוד בעיר.

הפרשה החלה עם קבלת תלונה ראשונה בתחנת לוד, בדבר קטין בן 12 שהותקף על ידי 4 ילדים שניסו לשדוד ממנו את הקורקינט. יום לאחר מכן, התקבל דווח על ידי אישה בשנות ה-60 לחייה, אודות חבורת ילדים אשר זרקו עליה אבנים וניסו לשדוד את תיקה האישי - ומשלא צלחו, נמלטו מהמקום.

כאמור, אמש התקבל דיווח בזמן אמת במשטרה על 4 קטינים שמשתוללים ומסיחים דעתם של אזרחים ליד כספומט בעיר, כאשר דווח על ידי אישה כי הקטינים ניסו לחטוף את תיקה ובו היה כסף, שאותו הוציאה קודם לכן מהכספומט.

שוטרי תחנת לוד הגיעו למקום ואיתרו את חבורת הילדים, 3 בנים ובת, החשודים במעשים - כאשר אחד מהם רעול פנים במסכת סקי שחורה. בתוך כך, לאחר בירור השוטרים בשטח ולאור גילם הצעיר של החשודים - שהינו מתחת לגיל האחריות הפלילית - הועבר דיווח לגורמי רווחה, והוריהם של הקטינים זומנו בהתאם.