מחשש לחייה: אישה סירבה לעבור למקלט - והועברה לתחנת משטרה

תושבת לוד הובאה לתחנה לאחר שלדברי המשטרה בחקירה עלה חשש כי מתבצע מעקב אחריה, ובעקבות אירוע ירי קודם לעבר ביתה שנגמר ללא נפגעים. אם תמשיך בסירובה, לדברי המשטרה, תובא בפני שופט כדי להכניסה למקום מוגן תחת צו בית משפט

משטרת ישראל
ניידת משטרה (תמונת אילוסטרציה) | צילום: Shutterstock

תושבת לוד הועברה הלילה (שבת) לתחנת משטרה לאחר שסירבה לעבור למקלט הגנה, זאת כאשר לדברי המשטרה היא נמצאת בסכנת חיים. חוקרי תחנת המשטרה בלוד ומרחב שפלה פתחו בחקירה אמש כאשר עלה חשש כי מתבצע מעקב אחר האישה ובעקבות אירוע ירי לעבר בית משפחתה, שנגמר ללא נפגעים.

מהמשטרה נמסר: "לאור החשש הכבד לחייה מחד וסירובה לעבור למקלט הגנה מאידך ובתום הערכת מצב שנעשתה על ידי פיקוד מרחב שפלה והתחנה הוחלט להביאה לאחת מתחנות המשטרה במרחב על מנת להגן על חייה וזאת במקביל לחקירה מאומצת המתנהלת במרחב על מנת לעצור חשוד במעשה. יודגש כי אם תמשיך האישה לעמוד בסירובה תיאלץ המשטרה להביאה מחר בפני שופט תורן על מנת שיורה להכניסה למקום מוגן וזאת כאמור תחת צו בית משפט".

כזכור, ביום שלישי האחרון נרצחה רבאב אבו סיאם, אם לשלוש ילדות קטנות שעובדת כמורה, לעיניי בנותיה בנות 8, 5 ו-3 בלבד בלוד. לפני כחודשיים היא התגרשה והייתה מאוימת על ידי הגרוש שלה. בעבר שהתה במקלט בדרום הארץ. מדובר במקרה הרצח ה-62 בחברה הערבית מתחילת השנה.

לפי המשטרה, אבו סיאם הייתה מוכרת למשטרה "בעקבות סכסוך ממושך שהיה לה עם בעלה". לדברי המשטרה, "היא קיבלה מספר איומים ותחנת לוד הציעה לה להתפנות למקלט ולעזוב את לוד כמה פעמים. בשלב מסוים המנוחה היא הובאה בפני בית משפט שיקבל החלטה בעניינה - אך בית המשפט שחרר אותה ללא כל תנאי.