הורשעה בהתעללות בפעוטות - ותרצה עבודות שירות בבית טיפולי לילדים

שלושה חודשי עבודות שירות בלבד נגזרו על לילך אמסלם, סייעת מגן גילבי בעפולה, שהורשעה בתקיפה של ארבעה פעוטות. האבסורד - היא תרצה אותן בטיפול בפעוטות וילדים עד גיל 6

זמן צפייה: 00:20

אבסורד: שלושה חודשי עבודות שירות נגזרו הבוקר (חמישי) על לילך אמסלם, סייעת מגן גילבי בעפולה, שהורשעה בתקיפה של ארבעה פעוטות. את עבודות השירות היא תרצה בבית טיפולי לפעוטות וילדים עד גיל 6.

בין היתר הורשעה אמסלם בכך שהכתה, צבטה ומשכה בשיער ראשם של הפעוטות. ביולי 2019 הוגשה נגדה תלונה במשטרת עפולה, לאחר שהאמהות ראו במצלמות הגן כיצד היא נוהגת באלימות כלפי הילדים. בספטמבר השנה הודתה הסייעת בעובדות.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הקורונה באירופה: גרמניה סופרת 100 אלף מתים מהנגיף

תכנן, עקב וירה מטווח קצר: כתב אישום הוגש בגין רצח אלדד פרי

אסון בתעלת למאנש: לפחות 27 פליטים טבעו למוות

עדיה מנשקו, אמא לפעוט בגן, אמרה בתגובה: "תחושת אכזבה. אף אחד לא יכול להבין מה עבר עלינו מהרגע שהבנו מה שהיא עשתה. היא ריסקה לי את הילד. נכון, ידעתי שלא תהיה פה ענישה חמורה אבל שלושה חודשים של עבודות שירות? לזה לא ציפיתי ואני פשוט מאוכזבת ממערכת המשפט שזה המסר שמעבירה הלאה על מי שפוגעת בילדים".

יוסי חברה, מנהל מטה המאבק נגד התעללות בגיל הרך, מסר: "העונש שקיבלה היום מביהמ"ש קשה להגדירו בכלל כעונש. על כך בדיוק מטה המאבק נלחם. לא הגיוני שבימים שמדברים על החמרת ענישה כלפי כל מי שפוגע.ת בחסרי ישע בהובלת ח"כ אופיר כץ, מי שהורשעה בתקיפה של פעוטות מקבלת 3 חודשי עבודות שירות. זה מזעזע וזה חייב להשתנות. בושה למערכת המשפט והפרקליטות בצפון ואני אומר כאן חד וחלק, מטה המאבק לא יוותר, החוק יעבור וכל מי שתגע בשערה בראשו של ילד תשב מאחורי סורג ובריח".