תיעוד בלעדי: כך נמלט החשוד בניסיון החטיפה בפרדס חנה

אלכסנדר מוזגובוי, מלצר בן 30, הוא החשוד במעורבות באירוע ניסיון חטיפה הקטינה בכרכור בשבוע שעבר. במהלך החקירה נשלל החשד כי מדובר באירוע לאומני, והחשוד קשר את עצמו למעשה. המניע, כפי הנראה, הוא לעורר מודעות לפשיעה. מעצרו הוארך עד יום ראשון

זמן צפייה: 03:23

בית משפט השלום בחיפה התיר היום (שני) לפרסום את זהותו של אלכסנדר מוזגובוי, מלצר בן 30, בחשד למעורבות באירוע ניסיון חטיפת קטינה בפרדס חנה-כרכור. נשלל החשד כי מדובר באירוע לאומני, העצור קשר עצמו למעשה. הוא איננו מוכר למשטרה ולא מוכר כעבריין מין. המניע, ככל הנראה, הוא שהוא ביקש לעורר מודעות לפשיעה. המשטרה ביצעה שחזור של האירוע. הערב פורסם במהדורה המרכזית תיעוד בלעדי של רגעי ההימלטות של החשוד.

[brightcove_iframe video_id='news-video-news-flash-part-2207111631' autoplay='0' credit='' desc='שחזור האירוע' poster='' kid='1_55yugjb0' duration='']

עו"ד בוריס שרמן, שמייצג את מוזגובוי, מטעם הסניגוריה הציבורית, אמר: "החשוד משתף פעולה עם החוקרים וטוען בתוקף כי לא הייתה לו כוונה לפגוע בצעירה. לאור מצבו הנפשי בית המשפט שלח אותו לבדיקה פסיכיאטרית. אנו נמתין לקבלת חוות הדעת". מעצרו הוארך עד יום ראשון.

ביום שלישי שעבר המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת דיווח בדבר חשד לניסיון חטיפה בכרכור, כאשר על פי הדיווח אלמוני ניסה להכניס לתא המטען ברכבו בכוח נערה בת 16, תושבת פרדס חנה, בשעה שעסקה בפעילות ספורטיבית באזור.

הנערה סיפרה כי היא נתקלה בגבר שעמד סמוך לרכב כהה ללא לוחית רישוי כשתא המטען שלו פתוח, ואז החשוד רץ אליה, הרים אותה על הכתפיים ונע לכיוון הרכב. הנערה זעקה לעזרה, ותושבים ששמעו את קריאותיה הגיעו למקום לפני החשוד הצליח להכניס אותה לתא המטען של רכבו. שוטרים שהוזעקו למקום פגשו בנערה, אשר לא נזקקה לטיפול רפואי, ופתחו בסריקות נרחבות לאיתור החשוד - אשר נמלט ברכבו מהמקום.