בן 16 נעצר בחשד לתקיפת נהג אוטובוס בקריית אתא • תיעוד

הקטין, תושב שכונת קריית שמואל בחיפה, תועד כשהוא מכה, יורק ומרסס גז פלפל על הנהג יחד עם כמה נערים נוספים. מהחקירה עלה כי הנערים סברו כי הנהג לא דיבר בכבוד לאישה מבוגרת | צפו בתיעוד האירוע. עוד היום, הוגש כתב אישום נגד שני נערים שתקפו נהג אוטובוס

זמן צפייה: 00:27

נער בן 16, תושב שכונת קריית שמואל בחיפה, נעצר היום (שני) בחשד שתקף יחד עם אחרים נהג אוטובוס בשדרות ההסתדרות בצומת קריית אתא לפני כמה ימים. מהחקירה עולה כי מספר נערים שהיו על האוטובוס סברו כי הנהג לא דיבר בכבוד לאישה מבוגרת שעלתה לאוטובוס, ועל רקע זה תקפו אותו באגרופים וריססו לעברו גל פלפל. בהמשך הנערים השליכו סלע לעבר שמשת האוטובוס וניפצו אותה.

כתוצאה מהתקיפה נהג האוטובוס נפצע באורח קל ופונה למרכז הרפואי רמב"ם בחיפה. בהתאם להתפתחות החקירה תחליט המשטרה האם לבקש מחר את הארכת מעצרו של החשוד בבית המשפט השלום בקריות, ומהמשטרה נמסר כי צפויים מעצרים נוספים.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2230111938' autoplay='0' credit='' desc='תיעוד: בני 15 תקפו פעמיים נהג אוטובוס ברחובות' poster='' kid='1_q5r2sbns' duration='']

בהקשר זה, יצוין כי היום, התביעה המשטרתית הגישה כתב אישום נגד 2 נערים תושבי קרית עקרון בני 15, בחשד שתקפו נהג אגד בן 60 ברחובות, בתקרית שאירעה לפני כמה ימים. מכתב האישום עולה כי השניים תקפו תחילה את הנהג בשעות הצהריים לאחר שהעיר להם שלא שילמו עבור הנסיעה, הלמו בראשו עד שהגיע ניידת משטרה.

בגלל שריחם על השניים, הנהג ביקש שלא להגיש נגדם תלונה נגדם כדי לא לפגוע בעתיד שלהם. מאוחר יותר, השניים חזרו לתחנה המרכזית בעיר, המתינו לנהג, תקפו אותו בשנית והוא נאלץ להתאשפז במרכז הרפואי קפלן.

עוד במהלך היום, פורסמו תוצאות סקר אלימות התחבורה הציבורית השנתית של ארגון הנהגים. בתוך כך, הדו"ח קבע כי 41% מנהגי האוטובוסים הותקפו ב-4,400 מקרי תקיפות פיזיות או מילוליות במהלך שנת 2022, כש-69% מהם מדווחים על חוסר ביטחון בעבודתם. ארגון הנהגים התייחס לתוצאות הסקר שם טענו כי "היום בו נהג ירצח קרוב מתמיד".