חשד: סייעת בגן באשקלון הכתה ילדים - המשטרה פתחה בחקירה

כמה הורים הגישו תלונה לאחר שלטענתם ילדיהם סבלו מאלימות מצד עובדת במקום - בין היתר משיכה בחולצות, סטירות, האכלות עד הקאה ואגרופים. לעת עתה החליטו ההורים להשאיר את הילדים בבית

זמן צפייה: 02:04

המשטרה פתחה בחקירה נגד סייעת בגן ילדים באשקלון - שלטענת כמה הורים הכתה את ילדיהם. כך נודע היום (חמישי) לחדשות 13. במקביל לחקירה ייגבו עדויות מהילדים על ידי חוקרי ילדים.

ההורים הגישו תלונה במשטרה בעקבות מקרי אלימות שלטענתם חוו ילדיהם מצד אותה עובדת. אחת האמהות כתבה לעירייה: "אחד הילדים בגן תיאר לאימו סיטואציות שבהן היה שימוש בכוח כנגדו על ידי אחת העובדות בגן. באופן טבעי, האחרונה שיתפה אותי בדברי הילד ובחוויות לא נעימות נוספות, ובאותו רגע הבנתי שישנה הקבלה בין סיטואציות שקרו לבני אל מול אותה עובדת".

"בני נקב בשמה וטען כי היא סוטרת לו באופן קבוע, ולא רק לו אלא לילדים נוספים בגן שמתנהגים לא יפה", כתבה. "היא מנגבת חזק את הישבן לאחר צרכים ומנגבת חזק את האף. בני חזר וציין כי רק לילדים השובבים, ורק לבנים, היא מרביצה".

עוד בחדשות 13:

"ביתר את גופתה": תושב בת ים מואשם ברצח אשתו טטיאנה חייקין

ההתפרצות ברחובות מחריפה: עובדת הוסטל נדבקה – 30 נכנסו לבידוד

שני אירועי ירי במזרח י-ם: בת 4 נפצעה אנוש, בן 3 – קל-בינוני

חצר משחקים בגן ילדים (ארכיון)
חצר משחקים בגן ילדים (ארכיון) | צילום: חדשות 13

האם סיפרה כי לאחר בירור שעשתה עם הורים אחרים, עלו עדויות של ילדים שסיפרו על משיכה חזקה בחולצות, סטירות, זריקת חלקי משחקים על הראש, האכלות עד כדי הקאה, מרפקים ואגרופים בחזה ובגב.

אם נוספת כתבה גם היא פוסט שבו התלוננה על יחס אלים מצד אותה סייעת. עוד הלינה האם על התייחסות העירייה, שלדבריה לא טיפלה בסוגיה באופן מיידי. ההורים שהתלוננו החליטו לעת עתה להשאיר את ילדיהם בבית, ולא להביאם לגן.

מעיריית אשקלון נמסר: "הנושא נמצא בחקירה משטרתית ובשל כך, אנו מנועים מלהגיב לעניין".