וידא שהאם לא בבית ותקף את בתה: עובד משק בית מואשם בעבירות מין בקטינה

מכתב אישום עולה כי חוליו גרסייה בן ה-46 עבד בבית משפחתה של הקטינה, ובאחת הפעמים שהגיע לעבודתו שאל את אם המשפחה אם היא עובדת למחרת. בשעות הבוקר הגיע לבית בטענה ששכח דבר מה, ואז תקף את הקטינה בחדרה - עד שהחלה לצעוק וגרמה לו לחדול ממעשיו. "פעל ללא כל גבול או מעצור על מנת לבצע בה את זממו"

בית המשפט המחוזי מרכז - לוד
בית המשפט המחוזי מרכז - לוד | צילום: חדשות 13

כתב אישום הוגש היום (שני) כנגד חוליו גרסייה, בן 46, שביצע מעשים מגונים בקטינה בבית המשפחה שבו עבד. גרסייה הועסק בשלוש השנים האחרונות במשק הבית של המשפחה אחת לשבועיים, ולפי כתב האישום במהלך אחת הפעמים נכנס לחדרה של הילדה וניסה "לבצע בה את זממו בכוח על אף התנגדותה".

המקרה אירע בחודש האחרון, באחד מהימים בהם לא עבד גרסייה בבית המשפחה. הוא הגיע בתואנה ששכח משהו, לאחר שוידא שהאם תהיה בעבודה באותו היום ולא תהיה בבית. אחיה של הקטינה הכניס אותו לביתם, הנאשם עלה לחדרה של הילדה שבאותו הזמן ישנה במיטתה.

משנכנס הנאשם לחדר התעוררה הקטינה ושאלה אותו לפשר מעשיו, אז סגר את הדלת, ניגש אליה, דחף אותה עלה על מיטתה, רכן מעליה והפשיל את תחתוניה. הקטינה התנגדה למעשיו והתחילה לצעוק, דבר שגרם לו להניח לה, ולעזוב את הבית במהירות.

פרקליטות מחוז מרכז הגישה כאמור, כתב אישום לבית המשפט המחוזי מרכז, בגין מעשה מגונה בקטינה. בכתב האישום נכתב כי: "המשיב פעל ללא כל גבול או מעצור, שעה שנכנס למבצרה הפרטי של ילדה ... לביתה, לחדרה, שעה שישנה, שלא בנוכחות הוריה, על מנת לבצע בה את זממו בכוח על אף התנגדותה, עד שצעקה".