חשד: פרופסור בכיר מאונ' במרכז רקח סמי אונס ומכר לסטודנטים

הפרופסור, תושב אזור המרכז בשנות ה-60 לחייו, המשמש כראש מעבדה באוניברסיטה מוכרת, נעצר בחשד שרקח סמים מסוגים שונים - בהם סמי אונס - בביתו וסחר בהם לסטודנטים המוכרים לו במקום עבודתו. המשטרה תביא אותו לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט בראשון לציון

זמן צפייה: 01:08

פרופסור בכיר מאוניברסיטה מוכרת באזור המרכז נעצר היום (ראשון) בחשד שרקח וסחר בסמים מסוגים שונים לסטודנטים.

לפי המשטרה, "חוקרי תחנת יבנה ניהלו בשבועות האחרונים חקירה סמויה המתמקדת בחשד לייצור וסחר בסמים מסוגים שונים על ידי פרופסור בכיר תושב המרכז בשנות ה-60 לחייו, המשמש כראש מעבדה באוניברסיטה מוכרת בארץ. על-פי החשד, הפרופסור רקח את הסמים בביתו באזור המרכז וסחר בהם לסטודנטים המוכרים לו במקום עבודתו.

"הבוקר עברה החקירה לשלב הגלוי, כאשר שוטרי תחנת יבנה עצרו את החשוד, לצד ביצוע חיפוש בביתו, במהלכו חשפו כמות גדולה של חומרים החשודים כסמים מסוגים שונים ואמצעים להכנתם. שוטרי תחנת יבנה עצרו את החשוד לחקירה, כאשר בכוונת החוקרים להביאו מחר לדיון בבית המשפט בראשון לציון בבקשה להאריך את מעצרו בהתאם לצורכי החקיּרה וממצאיה".

אחד הסטודנטים שלומדים אצל הפרופסור החשוד אמר לחדשות 13: |"זה לא נשמע הגיוני, הקשר בין תלמידים לבין ראש בית ספר זה לא קשר מהסוג הזה. הוא דמות בכירה. יש משמעת והיררכיה, אתה בחיים לא תפנה למרצה בשם שלו. יש דיסטנס. אף סטודנט לא מכיר אותו באופן אישי, זה אך ורק מקצועי, לפחות ממה שאני רואה. כולם יודעים על הדברים שמתרחשים בבית הספר. אני חושב שזה בדיחה. זה נשמע תלוש מהמציאות. לא מאמינים לזה. אם זה נכון זה עלול לפגוע בכל בוגרי בית הספר. המקום האחרון באוניברסיטה שהדינמיקה בו מאפשרת שדבר כזה יקרה".

בהכנת הידיעה השתתף אבי סולומון