מחר: ביהמ"ש בקפריסין יחליט האם לאפשר לחשודים באונס מעצר בית

חמשת העצורים ממג'ד אל-כרום בחשד לאונס בקפריסין ידעו ביממה הקרובה האם ישוחררו למעצר בית לקראת פתיחת משפטם, על אף הסיכון שיעזבו את האי בעקבות הפרשה שהתפוצצה בתחילת חודש ספטמבר השנה

המלון שבו התרחש על פי החשד האונס הקבוצתי
המלון באיה נאפה שבו התרחש על פי החשד האונס הקבוצתי | צילום: חדשות 13

בית המשפט במפגוסטה שבקפריסין המשיך לדון היום (שלישי) בעניינם של החשודים הישראלים באונס הצעירה הבריטית באיה נאפה, כאשר משפטם אמור להתחיל ב-5 באוקטובר. כזכור, הפרשה התפוצצה בתחילת חודש ספטמבר השנה, אז פורסם כי חמישה צעירים מהכפר מג'ד אל-כרום נעצרו באי לאחר שצעירה התלוננה כי אנסו אותה.

עורך הדין ניר יסלוביץ' ושותפו הקפריסאי פריס לואיזאו טענו בבית המשפט לטובת שניים מחמשת החשודים במעשים, ולאחר מכן מסר יסלוביץ' הצהרה:  "היום הופעתי בבית המשפט ביחד עם השותף שלי ושכנענו את בית המשפט שאין אבק ראיה כנגד הנאשמים 4 ו-5 אותם אנחנו מייצגים. הגדרתי את התיק היום מלא בחורים כמו גבינה שוויצרית, ומעולם לא ראיתי תיק מלא בחורים כמו זה. העבודה נעשתה בצורה חובבנית לחלוטין וכולי מלא תקווה שנצליח לשחרר את הנאשמים וגם לזכות אותם".

ניידת משטרה בקפריסין
ניידת משטרה בקפריסין (ארכיון) | צילום: שאטרסטוק

המשך הדיון בעניינם של שאר הנאשמים שאינם מיוצגים על ידי עורך הדין יסלוביץ ימשיך מחר ובית המשפט ישתדל לתת החלטה כבר מחר בעניין שחרור החשודים ממעצר.

בית המעצר באיה נאפה
בית המעצר באיה נאפה | צילום: חדשות 13

במסגרת כתב החשדות שנחשף בחדשות 13, תוארו מעשיהם של הצעירים, שם לכאורה נכתב כי כלאו אותה בחדרם ואילצו אותה לבצע בהם מעשים מיניים כנגד רצונה. מעצרם של הצעירים הוארך מעת לעת והם מחכים לפתיחת משפטם בעוד קצת יותר משבועיים בקפריסין.