מטופלת במרפאה ברמלה תקפה רופא באמצעות אגרופן ובעטה בו

המטופלת תקפה את הרופא באמצעות אגרופן ובעטה בפניו. בעקבות כך, הרופא פונה לבית החולים אסף הרופא, כשהוא סובל מחתך בפניו. מצבו הוגדר קל ויציב

 קופת חולים כללית
קופת חולים כללית | צילום: חדשות 13

האלימות נגד צוותי הרפואה: מטופלת במרפאת נשים של קופת החולים "כללית" בעיר רמלה, תקפה הבוקר (חמישי) רופא לאחר שלא הייתה מרוצה מהטיפול שקיבלה במרפאה. המטופלת תקפה את הרופא באמצעות אגרופן ולאחר מכן - בעטה בפניו. בעקבות כך, הרופא פונה לבית החולים אסף הרופא, כשהוא סובל מחתך בפניו. מצבו הוגדר קל ויציב. לפי שעה, המרפאה נסגרה.

מקופת חולים כללית נמסר: "מקרה אלימות חמור התרחש הבוקר כלפי רופא במרכז לבריאות האישה ברמלה. צעירה שהגיעה למרכז התפרצה מספר פעמים לחדרו של הרופא בשעה שהעניק טיפול למטופלת אחרת. כשהרופא יצא מחדרו היא תקפה אותו באגרופים באמצעות חפץ מתכתי. הרופא נפצע בפניו ופונה לטיפול בבית החולים אסף הרופא. המשטרה הוזמנה למקום".

אלי כהן, ממלא מקום מנכ"ל כללית מסר: "רק לפני יומיים הזדעזעה המדינה כולה מתקיפת רופא ילדים בבית חולים. לצערי, גם הבוקר אנו מתמודדים עם תופעה בלתי נסבלת של תקיפת צוותים רפואיים. אנו פועלים מול כל הגורמים הרלוונטיים כדי להחמיר את הענישה למקסימלית. הערכתי הרבה לצוותים המסורים שלנו שמתמודדים עם אלימות קשה".

נזכיר כי מוקדם יותר היום, המשטרה הודיעה כי כתב אישום יוגש נגד זוג ההורים שתקפו רופא בבית החולים סורוקה בתחילת השבוע, בגין תקיפת עובד ציבור. ביום התקיפה, לאחר שהחשודים המתינו כ-45 דקות לתורם, הם ניגשו לדלפק המזכירות והחלו לצעוק לעבר המזכירה הרפואית, לקלל אותה נמרצות ולדפוק בחוזקה על חלון הקבלה, תוך שהם דורשים לקבל טיפול באופן מידי.

הרופא, ששמע את הצעקות של החשודים, יצא מחדרו, הבחין במתרחש והעיר לחשודים. בתגובה הסתובבה החשודה לעבר המתלונן צעקה עליו וירקה לכיוונו. לאחר מכן היא ירקה שוב לעברו ופגעה בפניו, ותקפה אותו. בן זוגה שהבחין במתרחש קפץ על הרופא תוך שהוא אוחז בצווארו ומפיל אותו ארצה. הרופא הצליח לרכון מעל החשוד, אז קפצה החשודה על גבו של הרופא תוך שהיא מכה אותו באמצעות אגרופיה, שורטת אותו, דוחפת לו יד לפה ונושכת אותו זאת כאשר החשוד עדיין אוחז בצווארו.