"זרק את הקסדה - והמתלונן התמוטט": אישום נגד התוקף מאיילון

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה כתב אישום נגד תושב העיר אריה גרינפלד בן ה-36 לאחר שהכה באמצעות קסדה נהג אשר לטענתו פגע בקטנוע עליו רכב לפני כעשרה ימים. מכתב האישום עולה כי לאחר דין ודברים בין השניים, תקף גרינפלד את המתלונן מספר פעמים באמצעות קסדת האופנוע

זמן צפייה: 01:17

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה הבוקר (רביעי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אריה גרינפלד, בן 36 מתל אביב, המואשם שהכה באמצעות קסדה נהג אשר לטענתו פגע בקטנוע עליו רכב.

מכתב האישום שהוגש על ידי עורכי הדין דרור לוי וצחי יונגר עולה כי ב-7 בנובמבר, בסביבות השעה 18:00, נסעו גרינפלד והמתלונן בנתיבי איילון. בין מחלף סבידור למחלף השלום עצרו השניים בצד הדרך לצורך החלפת פרטים, זאת לאחר שגרינפלד טען כי המתלונן פגע בקטנוע עליו הוא רכב.

בין השניים התפתח דין ודברים במהלכם היכה המתלונן את גרינפלד בפניו מכה אחת, וגרינפלד שחשב שנפצע כתוצאה מהמכה, הוריד את הקסדה. בעוד השניים ממשיכים בדין ודברים, הלך המתלונן בעקבות גרינפלד, אחז בידו, ואז הכה את המתלונן בפניו באמצעות הקסדה והתרחק מהמקום.

המתלונן, שכתוצאה מהמכה נפל על הכביש ניסה לקום, אך גרינפלד בתגובה רץ אליו ובאמצעות הקסדה הכה אותו פעם נוספת בפניו. לאחר מכן החל גרינפלד ללכת לכיוון הקטנוע, כאשר המתלונן צועד בעקבותיו ומנסה לפנות אליו, בתגובה זרק גרינפלד בחוזקה את הקסדה על פניו של המתלונן, שכתוצאה מהפגיעה התמוטט על הכביש.

בבקשת המעצר שהוגשה במקביל ציינו עורכי הדין לוי ויונגר כי: "נסיבות ביצוע העבירות מעצימות את עילת המסוכנות של המשיב, נוכח האכזריות בה הכה המשיב את המתלונן. המשיב לא פסק מתקיפתו של המתלונן גם בשעה שהאחרון נפל על הקרקע כתוצאה מהמכה הראשונה, ומיד שב להכותו במכת קסדה נוספת ולא חדל, עד לרגע שבו המתלונן התמוטט על הכביש ואיבד את הכרתו".

בעקבות האירוע הובהל המתלונן לקבלת טיפול רפואי בבית החולים איכילוב כשהוא מעורפל הכרה, עם סימני חבלה בפניו. המתלונן אושפז בבית החולים עם דימום תוך גולגולתי ומספר קווי שבר ביניהם, בארובת העין הימנית, בבסיס הגולגולת ובאוזן תיכונה. לגרינפלד יוחסה עבירה של חבלה בכוונה מחמירה.